Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7960Neuznaná reklamace GK

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2015, před 9 lety

Jiří Štětina

Znění stížnosti

Dobrý den při hraní her se mi grafická karta vypíná na reklamaci už byla 3 z toho poslední neuznaná a předposlední uznaná i přesto že jsem reklamoval stejnou chybu. Jak mám dokázat že Grafická karta opravdu blbne? Co když to dokážu a i přesto nebude reklamovaná děkuji Štětina


Produkt

Gigabyte Amd radeon hd 7850 windforce 2gb


Požadované řešení

Požaduji opravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2015 09:22, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2015 15:15, před 9 lety

Dobrý den pane Štětino.

Bohužel neuvádíte číslo reklamace nebo faktury, informace budou tedy obecného charakteru. Veškeré grafické karty vždy testuje autorizovaný servis, pokud se vada neprojevila 3x za sebou , mohu před znaleckým posudkem nabídnou ještě otestovaní přímo na naší pobočce. Pokud se vada u nás projeví, uděláme vše proto aby reklamace byla uznána. Vždy samozřejmě máte možnost rozporovat vyjádření z reklamace znaleckým posudkem. Pokud by byl posudek ve váš prospěch , bude vám v rámci nutných výdajů při reklamaci proplacen.

S přáním hezkého dne
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2015 12:13, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2015 12:14, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.