Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den při hraní her se mi grafická karta vypíná na reklamaci už byla 3 z toho poslední neuznaná a předposlední uznaná i přesto že jsem reklamoval stejnou chybu. Jak mám dokázat že Grafická karta opravdu blbne? Co když to dokážu a i přesto nebude reklamovaná děkuji Štětina
Gigabyte Amd radeon hd 7850 windforce 2gb
Požaduji opravu
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Štětino.
Bohužel neuvádíte číslo reklamace nebo faktury, informace budou tedy obecného charakteru. Veškeré grafické karty vždy testuje autorizovaný servis, pokud se vada neprojevila 3x za sebou , mohu před znaleckým posudkem nabídnou ještě otestovaní přímo na naší pobočce. Pokud se vada u nás projeví, uděláme vše proto aby reklamace byla uznána. Vždy samozřejmě máte možnost rozporovat vyjádření z reklamace znaleckým posudkem. Pokud by byl posudek ve váš prospěch , bude vám v rámci nutných výdajů při reklamaci proplacen.
S přáním hezkého dne
Michal Stýblo.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.