Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:663
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7960Neuznaná reklamace GK

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2015, před 10 lety

Jiří Štětina

Znění stížnosti

Dobrý den při hraní her se mi grafická karta vypíná na reklamaci už byla 3 z toho poslední neuznaná a předposlední uznaná i přesto že jsem reklamoval stejnou chybu. Jak mám dokázat že Grafická karta opravdu blbne? Co když to dokážu a i přesto nebude reklamovaná děkuji Štětina


Produkt

Gigabyte Amd radeon hd 7850 windforce 2gb


Požadované řešení

Požaduji opravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2015 09:22, před 10 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2015 15:15, před 10 lety

Dobrý den pane Štětino.

Bohužel neuvádíte číslo reklamace nebo faktury, informace budou tedy obecného charakteru. Veškeré grafické karty vždy testuje autorizovaný servis, pokud se vada neprojevila 3x za sebou , mohu před znaleckým posudkem nabídnou ještě otestovaní přímo na naší pobočce. Pokud se vada u nás projeví, uděláme vše proto aby reklamace byla uznána. Vždy samozřejmě máte možnost rozporovat vyjádření z reklamace znaleckým posudkem. Pokud by byl posudek ve váš prospěch , bude vám v rámci nutných výdajů při reklamaci proplacen.

S přáním hezkého dne
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2015 12:13, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2015 12:14, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.