Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79607Nedostavení na zastávku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2024, před měsícem

Marek Vnenk

Znění stížnosti

Řidič autobusu 385 co vyjížděl v Říčanech v 7:03 z Olivovy a měl být v 7:05 na zastávce rychta vůbec nepřijel a jel normálně dál, toto není přijatelné a měl by se uvědomit


Produkt

autobus


Požadované řešení

dát bídu řidičovi že nejezdí jak má


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 10:33, před měsícem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost BusLine a.s. je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 481 368 111,
- e-mailem na stiznosti@busline.cz,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.busline.cz/zaslat-dotaz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.