Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Řidič autobusu 385 co vyjížděl v Říčanech v 7:03 z Olivovy a měl být v 7:05 na zastávce rychta vůbec nepřijel a jel normálně dál, toto není přijatelné a měl by se uvědomit
autobus
dát bídu řidičovi že nejezdí jak má
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost BusLine a.s. je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 481 368 111,
- e-mailem na stiznosti@busline.cz,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.busline.cz/zaslat-dotaz.