Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den. Již týden Vodafone u nás rekonstruluje síť. Síť má nehorázné výpadky. Od pátku nás nakonec odstřihli úplně a musíme další 4 dny čekat na technika s tím, že má opět od pondělí nastat nějaká odstávka. Neustálé výpadky jsou u nás časté i bez jakých koliv oprav či úprav u nás v městě. Proč momentálně Vodafone informuje lživě o tom, že výpadky nemají, když mi o omezení přišla i SMS. (Podotýkám od pátečního podvečera internet nefunguje vůbec).
Neustále výpadky a nulové připojení, klamání
Chtěla bych mít a využívat to, za co si platím.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že pokud spotřebitel není spokojen s kvalitou poskytnuté služby, může podat reklamaci písemnou formou na adresu Vodafone Czech Republic a. s., Reklamační oddělení, se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, nebo elektronickou formou prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na internetové stránce (zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/) anebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.
Dále uvádí, že společnost vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení, případně do 2 měsíců, vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Kali, ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. S tím souvisí mimo jiné pravidelná kontrola, údržba a obnova našich sítí a technického zázemí, kdy se sami snažíme aktivně vyhledávat technické problémy a řešit je. Bohužel ale není v našich silách detekovat všechny závady. Za komplikace se omlouvám.
Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky