Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#79612Výpadky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2024, před měsícem

Lien Kali

Znění stížnosti

Dobrý den. Již týden Vodafone u nás rekonstruluje síť. Síť má nehorázné výpadky. Od pátku nás nakonec odstřihli úplně a musíme další 4 dny čekat na technika s tím, že má opět od pondělí nastat nějaká odstávka. Neustálé výpadky jsou u nás časté i bez jakých koliv oprav či úprav u nás v městě. Proč momentálně Vodafone informuje lživě o tom, že výpadky nemají, když mi o omezení přišla i SMS. (Podotýkám od pátečního podvečera internet nefunguje vůbec).


Produkt

Neustále výpadky a nulové připojení, klamání


Požadované řešení

Chtěla bych mít a využívat to, za co si platím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 10:53, před měsícem

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že pokud spotřebitel není spokojen s kvalitou poskytnuté služby, může podat reklamaci písemnou formou na adresu Vodafone Czech Republic a. s., Reklamační oddělení, se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, nebo elektronickou formou prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na internetové stránce (zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/) anebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.

Dále uvádí, že společnost vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení, případně do 2 měsíců, vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.12.2024 13:44, před měsícem

Dobrý den, pane Kali, ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. S tím souvisí mimo jiné pravidelná kontrola, údržba a obnova našich sítí a technického zázemí, kdy se sami snažíme aktivně vyhledávat technické problémy a řešit je. Bohužel ale není v našich silách detekovat všechny závady. Za komplikace se omlouvám.
Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.