Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
chci podat stížnost na aukro společnost dne 27.11 sem na aukru prodal zboží číslo nabídky bylo (***) kupující dal výplatu peněz na aukru bez ochrany takže aukro hned mělo poslat peníze mě na účet bankovní ja si na aukru nastavil špatné číslo účtu tak banka hned platbu vrátila aukru zpět v ten den sem si na aukru hned změnil účet bankovní a napsal na aukro ať mi pošlou vrácenou platbu na ten bankovní účet který sem si změnil místo toho mi aukro napsalo že sem rom že peníze si nechají už mi nepošlou peníze nemám zboží ani peníze prosím o pomoc chci svoje peníze od aukra za prodané zboží
(7076071811)
chci svoje peníze který aukro má ať mi aukro vrátí moje peníze za prodané zboží
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti AUKRO s.r.o. "systém Aukro umožňuje Prodejcům (podnikatelům i nepodnikatelům) nabízet Zboží k prodeji třetím osobám – Kupujícím. Právní vztah z kupní smlouvy existuje tedy výlučně mezi Prodejcem a Kupujícím; do tohoto právního vztahu Provozovatel (společnost AUKRO s.r.o.) nevstupuje s výjimkou popsanou v čl. 2.1.4 obchodních podmínek. Na úpravu práv a povinností z kupní smlouvy mezi Uživateli se použijí obecné právní předpisy, zejména občanský zákoník. Je-li Prodejce Podnikatelem a Kupující Spotřebitelem, použije se též úprava spotřebitelských smluv dle § 1810 a násl. občanského zákoníku."
Podle bodu 2.1.3. obchodních podmínek společnosti vystupuje provozovatel (Společnost AUKRO s.r.o.) pouze jako zprostředkovatel možnosti uzavřít kupní smlouvu. Po úspěšném skončení nabídky předá provozovatel prodejci kontaktní údaje potenciálního kupujícího. Tímto okamžikem vzniká provozovateli nárok na servisní poplatek.
Dle bodu 4.2.10. obchodních podmínek platí, že v případě, že Prodejce změní svůj bankovní účet pro zaslání plateb, je Provozovatel oprávněn pozdržet výplatu peněžních prostředků po dobu nezbytně nutnou k ověření nového bankovního účtu.
Jestliže společnost zadržuje kupní cenu, zaplacenou kupujícím, bez právního důvodu, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Mrázku, situaci jsme spolu komunikovali přes náš systém. Jde o dvě platby, které byly odeslány na původně uvedený účet a z něhož se vrátily zpět. V mezi čase se však ozvali kupující, kteří uvedli, že neobdrželi objednané zboží. Z toho důvodu jsem Vás opakovaně požádala o vyjádření a doložení skutečnosti, že zboží bylo kupujícím odesláno. Ani podle našich záznamů od dopravce nebylo zboží předáno do přepravy. Poslední výzvu k doložen odeslání zboží jsem Vám zaslala dne 10.12.2024 s uvedením, že pokud nebudete do 2 dnů reagovat, vrátíme peníze kupujícím, protože obchody nebyly dokončeny. Na mou zprávu jste již nereagoval, naopak kupující znovu potvrdili, že obchod není dokončen a nekomunikujete s nimi. Z výše uvedených důvodů jsme obchody zrušili a peníze vrátili kupujícím. Vám jsme odúčtovali poplatky z neuskutečněných prodejů.
Pokud bylo zboží odesláno, spojte se s námi znovu (reagujte na mou zprávu) a doložte mi tuto skutečnost sledovacími kódy dopravce.
Zuzana, vedoucí Zákaznické péče