Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 78 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, po odeslání výpovědi ze smlouvy mi odepsali toto vyjádření. Nevím jak postupovat. Zda zaplatit nebo ne. A Nevím jestli pak budu mít vůči nim ještě do budoucna závazek. Nerozumím tomu a nevím jestli to mám zaplatit. Dluh narůstá.
Kate (Support)
2. 12. 2024 10:43 GMT+2
Ahoj ***,
děkujeme za tvou zprávu.
Obdrželi jsme tvou žádost o odstoupení. Tvůj požadavek na odstoupení od smlouvy však nemůžeme kladně vyřídit, neboť je v rozporu s našimi smluvními podmínkami, se kterými jsi aktivně souhlasil.
Jak je uvedeno v našich smluvních podmínkách:
Zákazník odesláním objednávky jím vybraného digitálního obsahu uděluje provozovateli internetové stránky svůj výslovný souhlas s dodáním digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Zákazník bere na vědomí, že po využívání jím objednaného digitálního obsahu prostřednictvím internetového obchodu zákazníkovi zaniká právo odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu.
Svého práva odstoupit od smlouvy jsi se zřekl potvrzením tohoto textu: „ano, přeji si okamžitě odemknout všechny VIP výhody“ v posledním kroku VIP členství.
Tvou výpověď jsme přijali a zpracovali v souladu s dohodnutými smluvními podmínkami a ohledem na výpovědní lhůtu.
Tím tvé členství vyprší dne 2025-02-20.
Chtěla bych Tě upozornit na to, že výpověď Tě neosvobozuje od smluvních závazků a odpovídajících plateb.
V současné době evidujeme nesplacené pohledávky.
V případě přetrvávajícího neplacení budou pohledávky předány naší inkasní společnosti.
Aby k tomu nedošlo, můžeš vše snadno kompenzovat tvou oblíbenou platební metodou pomocí následujícího odkazu:
https://secure.date4friend.com/loginnow/6822069/58bcb0f31df005612dd5c64a25b4bb20
Veškeré poplatky spojené s platbou hradí plátce.
Tvůj profil byl vymazán. Nejpozději do 48 hodin od nás přestaneš dostávat zprávy.
S pozdravem
Kate
Můžete mi prosím ještě poradit???
Pavel Vymazal
date4friend AG | , krestanskaseznamka.com
Prosím o radu jak postupovat.Zda zaplatit. A jestli nebudu mít do budoucna další pohledávky. Bojím se.
|
Tweet |
Podání navazuje na předchozí stížnost ID 79585, kde byly řešeny způsoby ukončení závazku.
Z popisu této nové stížnosti vyplývá, že spotřebitel svůj závazek vůči společnosti vypověděl.
Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby, dle popisu stížnosti tedy nejspíše dne 20.2.2025. Po tomto dni už by nové dluhy spotřebiteli vznikat neměly. Závazky vzniklé před uplynutím výpovědní doby však výpovědí nezanikají.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze který spotřebitel může dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.