Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#79638Nefunkční aplikace u pokladny - neposkytnutí avizované slevy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2024, před měsícem

Jaroslava Kuhnová

Znění stížnosti

Dne 15. 11. jsem jako stálý zákazník supermarketu Albert/prodejna Louny/ učinila nákup s tím, že využiji avizované 10%ní slevy, kterou tato prodejna v tomto čase poskytovala. U pokladny se stalo, že aplikace slevu nenačetla, a proto jsme se společně s paní pokladní snažily několik minut slevu načíst a tzv. v aplikaci "nahodit". Bohužel toto se stále nedařilo, když byla sleva zakliknuta, opětovně při naskenování "vypadla" a přitom fronta zákazníků za mnou narůstala, proto jsem nakonec nákup zaplatila v plné výši s tím, že dodatečně napíši na zákaznickou linku obchodu a avizovaná sleva mi bude nějakým způsobem refundována - např. promokódy apod. Protože jsem o slevě byla informována, učinila jsem velký nákup - cca 2.601,- Kč...
Napsala jsem ještě tento den na zákaznickou linku obchodu, volala jsem na infolinku, poté psala ještě jednou - odpověď byla velmi stručná: "nesplnili jste podmínky aplikace slevy před nákupem..."
Žádným způsobem nebylo zohledněno moje vysvětlení - a to ani částečně!, že jsme se společně s pracovnicí obchodu snažili aktivovat přístup ke slevě několik minut a data jsem měla celou dobu zapnutá (zkontrolováno).
Do obchodu chodím nakupovat pravidelně, a na to, že se pyšní logem "pro lidi", se opravdu ani nepokusili částečně revanšovat částku 260,0 Kč. Očekávala bych lidštější přístup.


Produkt

Aplikace Albert; řešeno na info lince Albert a na emailu info@albert.cz


Požadované řešení

10%ní sleva z nákupu - viz účtenka
pokud nelze vrátit peníze - je možné poslat promokódy na další nákup


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2024 10:07, před měsícem

V popsaném případě je vhodné a účelné směřovat dotazy a stížnosti přímo na společnost Albert Česká republika, s.r.o.

Informace o ceně by spotřebiteli měla být sdělena tak, aby měl možnost se seznámit s cenou v dostatečném předstihu před jeho koupí. Podnikatel je tudíž povinen zřetelně označit zboží cenou nebo jiným vhodným způsobem zpřístupnit informaci o ceně zboží. Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou (např. i v aplikaci), je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání.

Jestliže tedy spotřebitel splní všechny podmínky pro nárok na uplatnění slevy (např. mít určitý kupon v aplikaci aktivní apod.), je společnost povinna mu slevu poskytnout. V opačném případě může kupující účtenku reklamovat.

Výsledkem takové reklamace by mělo být vrácení rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.