Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den. Dnes mi kurýr z vaší společnosti doručoval zásilku *** od AVON Cosmetics, s. r.o. s dobírkou: 733.00 Kc. Telefon na kurýra: ***.
Ve chvíli, kdy jsem přišla před barák a držela v ruce 1000 Kč na úhradu, pán už na mě z dálky volal, ať mu dám menší částku. Když jsem se omluvila, že menší částku bohužel nemám, okamžitě na mě vyjel, že mi balík nevydá, že není žádná směnárna. Byl protivný a nepříjemný. Zkusila jsem říct, že při objednávce za necelých 800 Kč mi nepřijde 1000 Kč, jako velká částka na vrácení. Přiběhl ke mě a mával mi před obličejem peněženkou, kde byla pouze 2000 koruna a křičel, že co má asi tak dělat, když má jen ty 2000 Kč.
Sdělila jsem, že se omlouvám, ale že za to nemůžu a on mi řekl, že za to také nemůže a holt mi balík nedá.
Když jsem řekla, že se nedá tedy nic dělat, vyjekl na mě, at zaplatím kartou. Nakonec se mi podařilo zaplatit kartou, ale bylo mi to dost nepříjemné, protože jsem na tento balík měla připravené hotové peníze a na účtu mi slouží k jiným účelům.
Pracuji v obchodu a chápu situace, kdy prodejce, nebo kurýr nemá na vrácení. Ale aby po mě někdo takto štěkal, stylem, jako bych za to mohla já, nemám ani já, ani on za potřebí a přijde mi to absolutně nevhodné a neprofesionální. Cítila jsem se silně nepříjemné.
Prosím, aby se podobná situace už nikdy neopakovala a s kurýrem jste to nějak vyřešili. Nebo mu zajistili více peněz na vrácení.
Děkuji.
Hudečková Anna-Marie.
Stížnost na kurýra, který mi doručoval zásilku č.***
Prosím, aby se podobná situace už nikdy neopakovala a s kurýrem jste to nějak vyřešili. Nebo mu zajistili více peněz na vrácení.
|
Tweet |
Stížnost je také možné směřovat přímo ke společnosti WE|DO CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.wedo.cz/kontakt.
Při platbách v hotovosti dle § 5 odst. 1 zák. č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, platí, že každý je povinen přijmout tuzemské bankovky a mince bez omezení, ledaže je oprávněn jejich příjem odmítnout. Oprávnění odmítnout platbu se vztahuje na situaci, pokud by spotřebitelka chtěla platit v jedné transakci 50 mincemi. Pokud o takovou situaci nejde, neměla by být platba odmítnuta.
Jelikož se jednalo o překážku na straně dopravce, došlo k situaci, kdy nebyla služba poskytnuta ve sjednané kvalitě. V takové situaci je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.