Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
14 dní po podání doporučné zásilky se dovídám, že jediná možnost jak se zásilky dopátrat je podání písemné reklamace. Tuto reklamaci, ale může podávat jen strana, která zásilku poslala!! Zásilku jsem přitom odesílající straně zaplatil, a neexistuje možnost jak odesílající stranu k podání reklamace přinutit. A tak čekám zdali se NĚCO (vyšší moc) nestane. Karel Pavlovský, Černošice
Řešením je vyhnout se službám České Pošty.
|
Tweet |
Reklamovat vady dodání zásilky lze u kterékoliv pošty. Ta nezkoumá totožnost reklamující osoby. Může to být odesílatel či adresát; přijetí reklamace však pošta podmiňuje předložením podací stvrzenky, kterou zpravidla disponuje ten, který zásilku odeslal.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.