Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Již od 21.11.2024 se pohřešuje moje zásilka s cenným, bohužel stěží nahraditelným obsahem.
Situace opakovaně řešena stížností na samotné Zásilkovně před tzv. reklamační formulář - přístup společnosti skandální, argumenty operátorů naučené, laxnost a neprofesionalita. Balík se na depu, kam měl být ještě údajně doručen (dle záznamu) nemůže jen tak ztratit - pokud ano, pak je důvodné podezření na krádež.
Požadavek na spojení s vedoucím dané sekce, dosud nevyřízen.
Nalezení a řádné doručení zásilky adresátovi!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Lády, podle systému s vámi již byli kolegové několikrát v kontaktu, případem se zabývali také jejich nadřízení. Postupujte prosím podle doporučení, které vám předali již kolegové ze zákaznické podpory. Je potřeba, abyste se obrátil na tým reklamací prostřednictvím tohoto formuláře: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Naši specialisté celou situaci znovu prověří a dohodnou se s vámi na řešení, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Dobrý den, paní Nikolo z týmu Zásilkovny,
máte sice pravdu, že se mnou Vaši tzv. specialisté byli několikrát v kontaktu, evidentně ale nerozumí jednoduchému a notabene oprávněnému požadavku. O tom, že by se případem zabývali jejich nadřízení si dovoluji zapochybovat, ačkoliv jsem o přímý kontakt s vedoucím odd. výslovně žádal, nikdo kromě tzv. specialistů se mi neozval.
K věci: nadále žádám o nalezení zásilky, která se prostě nemůže vypařit z povrchu zemského!!! Pakliže není k nalezení v depu, pak dle záznamu (cituji) "21.11.2024 11:52:08 Zásilka právě cestuje na depo." (konec citace) je jediným dalším možným vysvětlením, že kurýr zásilku jednoduše ukradl, v takovém případě budu zjevně nucen k právním krokům. A jelikož předpokládám že jste jistě schopni v tom vašem slavném systému (na který se vaši kolegové neustále jak kolovrat odkazují) dohledat, kdo toho dne svážel z daného podacího místa zásilky, je zjistitelné, kdo je za situaci zodpovědný.
V neposlední řadě si samozřejmě můžete být jisti, že o celé kauze budu ve veřejném prostoru hlasitě referovat.
Pěkný den, pane Lády, vyplnil jste již prosím reklamační formulář (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), na který vás již odkázali kolegové? Ujišťujeme vás, že náš tým reklamací případ následně důkladně prověří, zváží přitom opravdu každou možnost, aby se dopátrali, kde vaše zásilka nyní může být. Prosíme vás, zůstaňte v kontaktu přímo s kolegy z reklamací, zde na internetu tuto situaci efektivně nevyřešíme. Děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny
Váš reklamační formulář zakládá pouze postup k vrácení peněz (což je pro vás samozřejmě snadná cesta ven), ale já opakovaně požaduji něco jiného a sice, abyste činili kroky k NALEZENÍ balíku. Je neuvěřitelné, že musím takto jednoduchou věc donekonečna opakovat, paní Nikolo z týmu Zásilkovny!
Dobrý den, pane Lády, kolegové se samozřejmě vaši zásilku pokoušejí dohledat a budou v tom pokračovat i po podání reklamace, prosíme proto o vyplnění příslušného formuláře, pakliže jste tak ještě neučinil. Uspíšíte tím případné řešení. Děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny