Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#79663Nedodaná, pohřešovaná zásilka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2024, před měsícem

Tomáš Lády

Znění stížnosti

Již od 21.11.2024 se pohřešuje moje zásilka s cenným, bohužel stěží nahraditelným obsahem.
Situace opakovaně řešena stížností na samotné Zásilkovně před tzv. reklamační formulář - přístup společnosti skandální, argumenty operátorů naučené, laxnost a neprofesionalita. Balík se na depu, kam měl být ještě údajně doručen (dle záznamu) nemůže jen tak ztratit - pokud ano, pak je důvodné podezření na krádež.
Požadavek na spojení s vedoucím dané sekce, dosud nevyřízen.


Požadované řešení

Nalezení a řádné doručení zásilky adresátovi!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2024 10:37, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2024 14:58, před měsícem

Dobrý den, pane Lády, podle systému s vámi již byli kolegové několikrát v kontaktu, případem se zabývali také jejich nadřízení. Postupujte prosím podle doporučení, které vám předali již kolegové ze zákaznické podpory. Je potřeba, abyste se obrátil na tým reklamací prostřednictvím tohoto formuláře: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Naši specialisté celou situaci znovu prověří a dohodnou se s vámi na řešení, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.12.2024 21:28, před měsícem


Tomáš Lády

Dobrý den, paní Nikolo z týmu Zásilkovny,
máte sice pravdu, že se mnou Vaši tzv. specialisté byli několikrát v kontaktu, evidentně ale nerozumí jednoduchému a notabene oprávněnému požadavku. O tom, že by se případem zabývali jejich nadřízení si dovoluji zapochybovat, ačkoliv jsem o přímý kontakt s vedoucím odd. výslovně žádal, nikdo kromě tzv. specialistů se mi neozval.

K věci: nadále žádám o nalezení zásilky, která se prostě nemůže vypařit z povrchu zemského!!! Pakliže není k nalezení v depu, pak dle záznamu (cituji) "21.11.2024 11:52:08 Zásilka právě cestuje na depo." (konec citace) je jediným dalším možným vysvětlením, že kurýr zásilku jednoduše ukradl, v takovém případě budu zjevně nucen k právním krokům. A jelikož předpokládám že jste jistě schopni v tom vašem slavném systému (na který se vaši kolegové neustále jak kolovrat odkazují) dohledat, kdo toho dne svážel z daného podacího místa zásilky, je zjistitelné, kdo je za situaci zodpovědný.
V neposlední řadě si samozřejmě můžete být jisti, že o celé kauze budu ve veřejném prostoru hlasitě referovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.12.2024 14:41, před měsícem

Pěkný den, pane Lády, vyplnil jste již prosím reklamační formulář (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), na který vás již odkázali kolegové? Ujišťujeme vás, že náš tým reklamací případ následně důkladně prověří, zváží přitom opravdu každou možnost, aby se dopátrali, kde vaše zásilka nyní může být. Prosíme vás, zůstaňte v kontaktu přímo s kolegy z reklamací, zde na internetu tuto situaci efektivně nevyřešíme. Děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.12.2024 15:24, před měsícem


Tomáš Lády

Váš reklamační formulář zakládá pouze postup k vrácení peněz (což je pro vás samozřejmě snadná cesta ven), ale já opakovaně požaduji něco jiného a sice, abyste činili kroky k NALEZENÍ balíku. Je neuvěřitelné, že musím takto jednoduchou věc donekonečna opakovat, paní Nikolo z týmu Zásilkovny!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.12.2024 14:49, před měsícem

Dobrý den, pane Lády, kolegové se samozřejmě vaši zásilku pokoušejí dohledat a budou v tom pokračovat i po podání reklamace, prosíme proto o vyplnění příslušného formuláře, pakliže jste tak ještě neučinil. Uspíšíte tím případné řešení. Děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.