Počet nahlášených stížností: | 587 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 85 |
Již od 21.11.2024 se pohřešuje moje zásilka s cenným, bohužel stěží nahraditelným obsahem.
Situace opakovaně řešena stížností na samotné Zásilkovně před tzv. reklamační formulář - přístup společnosti skandální, argumenty operátorů naučené, laxnost a neprofesionalita. Balík se na depu, kam měl být ještě údajně doručen (dle záznamu) nemůže jen tak ztratit - pokud ano, pak je důvodné podezření na krádež.
Požadavek na spojení s vedoucím dané sekce, dosud nevyřízen.
Nalezení a řádné doručení zásilky adresátovi!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Lády, podle systému s vámi již byli kolegové několikrát v kontaktu, případem se zabývali také jejich nadřízení. Postupujte prosím podle doporučení, které vám předali již kolegové ze zákaznické podpory. Je potřeba, abyste se obrátil na tým reklamací prostřednictvím tohoto formuláře: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Naši specialisté celou situaci znovu prověří a dohodnou se s vámi na řešení, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Dobrý den, paní Nikolo z týmu Zásilkovny,
máte sice pravdu, že se mnou Vaši tzv. specialisté byli několikrát v kontaktu, evidentně ale nerozumí jednoduchému a notabene oprávněnému požadavku. O tom, že by se případem zabývali jejich nadřízení si dovoluji zapochybovat, ačkoliv jsem o přímý kontakt s vedoucím odd. výslovně žádal, nikdo kromě tzv. specialistů se mi neozval.
K věci: nadále žádám o nalezení zásilky, která se prostě nemůže vypařit z povrchu zemského!!! Pakliže není k nalezení v depu, pak dle záznamu (cituji) "21.11.2024 11:52:08 Zásilka právě cestuje na depo." (konec citace) je jediným dalším možným vysvětlením, že kurýr zásilku jednoduše ukradl, v takovém případě budu zjevně nucen k právním krokům. A jelikož předpokládám že jste jistě schopni v tom vašem slavném systému (na který se vaši kolegové neustále jak kolovrat odkazují) dohledat, kdo toho dne svážel z daného podacího místa zásilky, je zjistitelné, kdo je za situaci zodpovědný.
V neposlední řadě si samozřejmě můžete být jisti, že o celé kauze budu ve veřejném prostoru hlasitě referovat.
Pěkný den, pane Lády, vyplnil jste již prosím reklamační formulář (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), na který vás již odkázali kolegové? Ujišťujeme vás, že náš tým reklamací případ následně důkladně prověří, zváží přitom opravdu každou možnost, aby se dopátrali, kde vaše zásilka nyní může být. Prosíme vás, zůstaňte v kontaktu přímo s kolegy z reklamací, zde na internetu tuto situaci efektivně nevyřešíme. Děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny
Váš reklamační formulář zakládá pouze postup k vrácení peněz (což je pro vás samozřejmě snadná cesta ven), ale já opakovaně požaduji něco jiného a sice, abyste činili kroky k NALEZENÍ balíku. Je neuvěřitelné, že musím takto jednoduchou věc donekonečna opakovat, paní Nikolo z týmu Zásilkovny!
Dobrý den, pane Lády, kolegové se samozřejmě vaši zásilku pokoušejí dohledat a budou v tom pokračovat i po podání reklamace, prosíme proto o vyplnění příslušného formuláře, pakliže jste tak ještě neučinil. Uspíšíte tím případné řešení. Děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Stížnost byla ze strany Zásilkovny dořešena začátkem ledna po bezmála třech týdnech čekání - ano, byly Vánoce, avšak na to, že se Zásilkovna chvástá, že to obvykle vyřeší "do týdne" a vzhledem k povaze případu to mohlo být svižněji. Nu, to je dejmetomu vedlejší.
Vrácena byla částka za poštovné a částka 2000 Kč uvedená jako pojistka. Jedná se nicméně o chabou náplast na ztrátu nesehnatelného zboží, jehož "prodejní cena" je dávno překonána cenou sběratelskou - toto Zásilkovna odmítla zohlednit a převzít za své selhání odpovědnost. Mimochodem, vědět, že u Zásilkovny pracují zloději, nasadím cenu mnohem vyšší, případně s touto společností nic neposílám, viz dále.
Po mém vlastním pátrání na podacím místě bylo dále (vlastně celkem dle očekávání) zjištěno, že představitelé Zásilkovny rovněž PRACHSPROSTĚ LHALI o zahájení prošetřování případu: teprve několik dní před Vánoci bylo dle záznamu z podacího místa toto kontaktováno - nejméně týden poté, co totéž tvrdili tzv. specialisté z linky Zásilkovny. Jsem tak pouze utvrzen v nedůvěryhodnosti společnosti Zásilkovna s.r.o.
Považuji nefunkční tzv. zákaznickou podporu, s níž je nutné se sáhodlouze dohadovat (viz komunikace výše), za trestuhodný obraz sestupné tendence celé společnosti pod současným kindermanagementem od doby, co zakladatelka, p. Kijonková, společnost odprodala. Navíc existuje důvodné podezření, že Zásilkovna kryje kurýra, který zásilku odcizil. Nepochybně je možné informaci o tom, kdo a kdy vezl, dohledat - společnost však toto odmítá řešit, natož sdělovat.
Jiné vysvětlení nežli krádež vzhledem k informacím z trasování zásilky neexistuje.
Pro účely tohoto serveru nezbývá nežli případ uzavřít, nicméně Zásilkovna si může být jista, že kauza rozhodně nebude zapomenuta a hodlám ji nadále šířit v celém mém dosahu. Důrazně všem doporučuji tuto společnost nepodporovat. Děkuji tímto serveru vasestiznosti.cz za možnost sdílení této negativní zkušenosti.
Dobrý den, máte prosím nějaké podklady pro takováto závažná obvinění? Ujišťujeme vás, že jsme prověřili opravdu všechny možnosti, abychom vaši zásilku dohledali, ne vždy se to však bohužel podaří. Omlouváme se za všechny komplikace, které vám to způsobilo. Věříme, že se jednalo jen o jednorázovou záležitost a v budoucnu už se nic podobného opakovat nebude. Uděláme pro to, co bude v našich silách. Nikola, tým Zásilkovny
Vážená paní Nikolo,
máte vy snad jiné reálné vysvětlení pro skutečnost, kdy se balík údajně "ztratí" právě na cestě mezi výdejním místem a depem (poslední záznam)? Ne, bohužel vyvodit jednoznačnou odpovědnost vůči konkrétní osobě nemám zřejmě bohužel jak.
Prosím vás však snažně, neopakujte mi pohádku o ztraceném štítku jako Vaši telefonisté - nevěřím tomu a i kdyby se ztratil štítek, tak několikatikilovou krabici vypadnuvší bez označení z dodávky jistě nelze jen tak přehlédnout ... otevřít, prověřit, znovu oštítkovat, to všechno nešlo? Ani s mou součinností, kterou jsem včas poskytl?
Pro nalezení cenné zásilky jste z mého pohledu vše neudělali, bohužel ani při nejlepší vůli to neuznám: přístup Vašich operátorů byl z mého pohledu vskutku tristní - dostalo se mi pouze naučených frází, které ničemu reálně nepomohly.
Dále, jak jsem již zmínil, jsem zjistil rozpory mezi Vašimi vyjádřeními, např. "specialista Viktor" v mailu ze dne 5.12.2024 uvedl, cituji: "Vaše zásilka byla důkladně dohledávaná, byla prováděna kontrola a inventura na podacím místě jenž je: Brno, Židenice, Táborská 246/145." - konec citace.
Toto jednoduše nebylo pravdou - podle toho co jsem na místě viděl já sám, jste to začali na podacím místě prošetřovat až cca o 14 dní později poté, co jsem podal claim.
Tedy, pokud pan Viktor nemyslel "inventurou" to, že se podíval někam do tabulky, což asi není vyloučeno, ale bylo by to zcela neúčinné ...
V neposlední řadě mi jistě nechcete namlouvat, že ve vaší firmě nevedete rozpis směn, abyste nebyli schopní snadno dohledat, který konkrétní kurýr jel danou trasu příslušného dne a zúžit tak oblast hledání. Můj závěr je ten, že jste zvolili vůči mě jako zákazníkovi cestu nejmenšího odporu. Žádám Vás proto, abyste se již nesnažila omlouvat selhání Vaší společnosti, obrázek jsem si udělal a nemám k Vaší společnosti již důvěru. Ostatně, není to poprvé co mám s Vaší firmou problémy, byť dříve nešlo o tak závažná pochybení.
Zajedno jsem s Vámi alespoň v tom, že v budoucnu se samozřejmě nic podobného opakovat nebude, neboť Vašich služeb již nehodlám využívat. Na samotný závěr Vám poděkuji alespoň za čas strávený odpověďmi v tomto vláknu, jakkoliv jste problém nevyřešila a uzavírám tuto věc hrubě nespokojen. S pánem bohem.
Dobrý den, podle našich záznamů vaše zásilka dohledávána skutečně byla, kolega vám předal správné informace. Moc nás mrzí, že se dohledání přes veškerou naši snahu nepodařilo. Dle systému byla vaše reklamace již zpracována, byla z naší strany a brzy by vám měla být vyplacena kompenzace. Ještě jednou se omlouváme se veškeré komplikace, které vám to způsobilo. Nikola, tým Zásilkovny
Hodnocení:
Komentář: Vše bylo řečeno. Bohužel, jak lze vidět výše, společnost se soustavně vyhýbá odpovědím na jednoduché, konkrétní otázky a jen opakují dokola stejné prázdné řeči. Nemá to nadále smysl. :(