Společnost


ČSAD Slaný s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79665Opakovaná změna trasy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2024, před měsícem

Jennifer Voláková

Znění stížnosti

Dobrý den, již po několikáté nejel autobus 389 ze zastávky Královice do Praha Veleslavín. Prvně to bylo z důvodu, že řidič nevěděl, že má jet tuto trasu, 1.12.2024 v 8:04 nejel znovu z důvodu “nesjízdnosti silnice”., 4.12. V 5:04 nejel zase. Místo toho, aby byl zařízen nějaký posyp, tak autobusy nejezdí vůbec. Přijde mi absolutně nezodpovědné, aby se toto neřešilo, ještě když zde autobus jezdí o víkendech 4x za den. Nicméně se toto stalo i ve všední den, že autobus jel jinou trasu než měl a lidé z této obce se neměli jak dostat do práce/školy. S nadcházejícím zimním obdobím nebudou autobusy jezdit vůbec, když bude sníh nebo námraza? S pozdravem Voláková


Produkt

autobus 389


Požadované řešení

Jakékoliv, abych se měla jak dostat do práce/školy. Zařídit posyp na takových silnicích, které jsou podle Vás “nesjízdné” nebo třeba opatřit autobusy lepšími pneumatikami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2024 06:36, před měsícem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Slaný s.r.o. přímo na e-mail: info@icomtransport.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.