Společnost


ČSAD Slaný s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79665Opakovaná změna trasy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2024, před měsícem

Jennifer Voláková

Znění stížnosti

Dobrý den, již po několikáté nejel autobus 389 ze zastávky Královice do Praha Veleslavín. Prvně to bylo z důvodu, že řidič nevěděl, že má jet tuto trasu, 1.12.2024 v 8:04 nejel znovu z důvodu “nesjízdnosti silnice”., 4.12. V 5:04 nejel zase. Místo toho, aby byl zařízen nějaký posyp, tak autobusy nejezdí vůbec. Přijde mi absolutně nezodpovědné, aby se toto neřešilo, ještě když zde autobus jezdí o víkendech 4x za den. Nicméně se toto stalo i ve všední den, že autobus jel jinou trasu než měl a lidé z této obce se neměli jak dostat do práce/školy. S nadcházejícím zimním obdobím nebudou autobusy jezdit vůbec, když bude sníh nebo námraza? S pozdravem Voláková


Produkt

autobus 389


Požadované řešení

Jakékoliv, abych se měla jak dostat do práce/školy. Zařídit posyp na takových silnicích, které jsou podle Vás “nesjízdné” nebo třeba opatřit autobusy lepšími pneumatikami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2024 06:36, před měsícem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Slaný s.r.o. přímo na e-mail: info@icomtransport.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.