Společnost


ZDAR, a. s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79666Stížnosti na řidiče, který jezdí vždy obden směr Polička - Pardubice hl.n.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2024, před měsícem

Tereza Bílková

Znění stížnosti

Dobrý den , podávám stížnosti na řidiče, který jezdí vždy obden směr Polička - Pardubice hl.n.(5:45 - 7:25) ,má vždy zpoždění 5 až 12 minut a já nestíhám přestup v Chrasti na bus do Černá za Bory.
Chápala bych, je nějaká překážka na trase,ale jak je možné že řidič který ho střídá je vždy na čas,ne-li dříve?
Byla bych ráda kdyby jste s tím něco dělali, protože to evidentně nikdo neřeší,tak to je dotyčnému jedno.
Děkuji.


Požadované řešení

Ráda bych kdyby ho někdo zodpovědnější nahradil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2024 15:33, před měsícem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost ZDAR, a. s. je možné kontaktovat:
- na e-mailové adrese bus@zdar.cz,
- na telefonním čísle +420 566 696 160

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.