Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den , podávám stížnosti na řidiče, který jezdí vždy obden směr Polička - Pardubice hl.n.(5:45 - 7:25) ,má vždy zpoždění 5 až 12 minut a já nestíhám přestup v Chrasti na bus do Černá za Bory.
Chápala bych, je nějaká překážka na trase,ale jak je možné že řidič který ho střídá je vždy na čas,ne-li dříve?
Byla bych ráda kdyby jste s tím něco dělali, protože to evidentně nikdo neřeší,tak to je dotyčnému jedno.
Děkuji.
Ráda bych kdyby ho někdo zodpovědnější nahradil.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost ZDAR, a. s. je možné kontaktovat:
- na e-mailové adrese bus@zdar.cz,
- na telefonním čísle +420 566 696 160