Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobry den vcera mi mela prijit mezi 16:45 az 18:00 tv a nic neprislo jenom sms v ktery jsem se nedozvedel proc nebo duvod nedoruceni jenom tan bylo z technickych duvodu.pral bych si presne vysvetleni .mam ji uz zaplacenou a 15 tisic neni malo .hlavne jsem se kvuli tomu uvolnil z prace a prisel jsem kvuli vam odalsi penize preju si nakou kompenzaci za tyhle problemy.jinak si dnes prijdu osobne pro hotovost jestli to nedorucite dnes odstupuji od smlouvy.
12982502
Kompenzace naka sleva na tv kterou jsem si obednal .
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtěposkytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Vážený pane Bukaji,
omlouvám se za zpoždění Vaší objednávky. Bohužel došlo k systémové chybě, na jejímž odstranění naše IT oddělení intenzivně pracovalo a velmi mě mrzí, že se dotklo Vaší objednávky
Podle ověření jste hned 6.10.2015 využil svého práva na odstoupení od kupní smlouvy, což naprosto chápu. Hradit objednávku jste měl až při doručení, nedošlo proto k jejímu předchozímu uhrazení. Kupní smlouva byla tímto Vaším krokem zrušena od počátku.
Budu ráda, pokud tato nesrovnalost neovlivní Váš názor na naše služby a budeme mít zároveň příležitost se s případnými dalšími objednávkami o tento stav zasloužit. Věřím, že v budoucnu již proběhne vše v naprostém pořádku. Pokud budete mít však jakékoliv přání nebo dotaz, prosím, kontaktujte nejdříve naši společnost, ať máme možnost vyřešit pro Vás vše v rámci našeho oddělení péče o zákazníky, kde jsme připraveni pro Vás co nejdříve reagovat.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Spotřebitel má nyní možnost stížnost doplnit, případně ji uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost bude proto uzavřena.