Společnost


ANDOCAHO LTD

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79671Zřejmě podvod

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2024, před měsícem

Michal Štverák

Znění stížnosti

Dobrý den,
v neděli 1.12.2024 jsem se zřejmě stal účastníkem podvodu. Na netu byla k mání za 199,-Kč ke koupi online údajná doživotní licence na Microsoft Office 2021, kterou jsem zakoupil. V zápětí mi přišel e-mail, že moje platba se prošetřuje a že licence bude poté doručena do e-mailu. Do dnešního dne se tak nestalo, a podle recenzí na tuto firmu na webu jsem pojal podezření, že se jedná o podvod. Prosím o prošetření této firmy a předem děkuji za info.
S pozdravem a přáním hezkého dne, Michal ŠTVERÁK


Produkt

https://postimg.cc/KK2sdsvv


Požadované řešení

Chtěl bych objednávku u "údajné firmy" zrušit a vrátit peníze, pokud to tedy půjde


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 09:40, před měsícem

Identifikační číslo, které společnost uvádí ve svých obchodních podmínkách, neexistuje. Z toho důvodu nevíme, s kým spotřebitel smlouvu uzavřel a vůči komu může nárokovat svá práva. Podnikatel tak nesplnil informační povinnost vůči spotřebiteli, kterou mu ukládá § 1811 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tím se podnikatel mohl dopustit přestupku a mohl by být pokutován Českou obchodní inspekcí.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupení od smlouvy je přitom jednostranný právní úkon, který nepodléhá souhlasu druhé strany. Odstoupením se smlouva od počátku ruší, účastníci si mají vzájemně vrátit to, co si poskytli.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.12.2024 23:43, před 24 dny

Dobrý den,
Omlouváme se za pozdní odpověď!
Obdrželi jsme vaši stížnost. a potvrzujeme vám, že nejsme podvod!
Již dříve jsme vám řekli, že vaše objednávka byla dokončena, a 2krát jsme vám zaslali e-mail obsahující produkty (podívejte se na přiložený snímek obrazovky).
poprvé: 01.12.2024 16:56
Podruhé: 04.12.2024 21:00

Také vám doporučujeme zkontrolovat složku se spamem, protože někdy e-maily jdou přímo do spamu, OK
Toto je e-mailová adresa, kterou jste nám poskytli. pokud se vyskytne chyba v zadaném e-mailu nebo dojde k problému, pošlete nám prosím jiný e-mail (doporučujeme seznam nebo gmail, e-mail...atd.) a my se vám jej pokusíme poslat znovu ??
Nebo nám dokonce pošlete svůj whatsapp za to, že vás kontaktujeme, že vám ho tam pošleme a pomůžeme vám krok za krokem, dokud vše nebude fungovat?

S pozdravem
Anna

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.12.2024 00:09, před 24 dny

Dobrý den,
Omlouváme se za pozdní odpověď!
Obdrželi jsme vaši stížnost. a potvrzujeme vám, že nejsme podvod!
Již dříve jsme vám řekli, že vaše objednávka byla dokončena, a 2krát jsme vám zaslali e-mail obsahující produkty (podívejte se na přiložený snímek obrazovky).
poprvé: 01.12.2024 16:56
Podruhé: 04.12.2024 21:00

Také vám doporučujeme zkontrolovat složku se spamem, protože někdy e-maily jdou přímo do spamu, OK
Toto je e-mailová adresa, kterou jste nám poskytli. pokud se vyskytne chyba v zadaném e-mailu nebo dojde k problému, pošlete nám prosím jiný e-mail (doporučujeme seznam nebo gmail, e-mail...atd.) a my se vám jej pokusíme poslat znovu ??
Nebo nám dokonce pošlete svůj whatsapp za to, že vás kontaktujeme, že vám ho tam pošleme a pomůžeme vám krok za krokem, dokud vše nebude fungovat?

S pozdravem
Anna

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2024 19:19, před 16 dny

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele a žádáme jej o potvrzení, že zboží bylo skutečně doručeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.