Společnost


ALEXANDRIA a.s.

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79676Stížnost - zdravotní problémy V Černé hoře

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2024, před měsícem

Hana Jirmásková

Znění stížnosti

V rámci lastminute nabídky jsem si dne 30. srpna zakoupila zájezd do hotelu Pearl Beach resort v Černé hoře s odletem 1.8. 2024. Během dovolené téměř všichni onemocněli střevními problémy různé intenzity. Tyto problémy se dle sdělení ostatních klientů, recenzí apod objevovali v hotelu již několik dní/týdnů dopředu. O celé situaci věděl i zástupce cestovní kanceláře na místě, neboť hned na letišti nás informoval, že v hotelu jsou střevní problémy, které kulminují, potvrdil to následně na informační schůzce. Samozřejmě ihned po vypuknutí střevních problémů jsem kontaktovala delegáta, následně psala stížnost na CK i hromadnou stížnost. Považuji za hazard se zdravím svých klientů nabízet tento hotel i den před odletem, ikdyž vědí, že zde panují závažné střevní potíže, nijak neinformovat klienty se zakoupeným zájezdem. I sám hotel nám přiznal, že tyto problémy tam jsou a má je téměř každý.
Po hromadné stížnosti klientů našeho zájezdu samozřejmě CK všechny pochybnosti vyvrátila, trvá na zaslání lékařských nebo jiných důkazů o problémech. Problémy jsme my konkrétně zvládly jen díky zásobě léků z ČR, ostatní klienti i potvrzení od lékařů mají. Ck všem klientům zasílá stejné
odůvodnění a zmítnutí žádosti.


Požadované řešení

vrácení finančních prostředků z důvodu nemožnosti čerpat zaplacené služby ikdyž o problémech ,které zásadně narušují možnosti využití zaplacených služeb a vedou k ohrožení/ zhoršení zdravotního stavu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2024 14:33, před měsícem

Jelikož o popsaných problémech cestovní kancelář věděla (zástupce cestovní kanceláře zákazníka informoval už na letišti), měla o situaci zákazníka informovat. Ten by měl ještě před zahájením zájezdu možnost odstoupit od smlouvy dle § 2535 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Cestovní kancelář tak ale neučinila, a proto se by se v daném případě mohlo jednat o podstatné porušení smlouvy ve smyslu § 2002 občanského zákoníku. Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. V případě podstatného porušení má druhá strana právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení finančních prostředků.

Nepodaří-li se spor se společností vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.