Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, 2.12. jsem podal přes Z-Box balíček za 4500,-Kč. Do dnešního dne ( 4.12. 18:45 ) nebyl z boxu vyzvednut a mám počkat do 5.12. 16:20 zda se ho uráčí někdo z řidičů vyzvednout.
Mezi námi
Požaduji urgenci tohoto případu, kontakt na nějakého dispečera pro daný region ( Kolín, Kutná Hora ) abych sdělil, že tahle služba prostě nefunguje. Dále požaduji prověření dle GPS vozidel jezdící tuto oblast ( jde o box v Bečvárech u Kolína ) zda v době od 3.12. 8:00 do 4.12. 18:00 bylo dané vozidlo v pozici boxu a nedošlo k odcizení balíčku řidičem. Děkuji s pozdravem Růžička
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, Lukáši, situaci jsme spolu řešili již na Facebooku. Kolegové vaši zásilku již prověřují, prosíme vás proto v tuto chvíli o trpělivost. Ujišťujeme vás, že dělají maximum pro to, aby vám co nejdříve mohli podat nové zprávy. Věříme, že se vše povede dořešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Hodnocení: