Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#79678Nevyzvednutý balíček

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 hodin 50 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2024, před měsícem

Lukáš Růžička

Znění stížnosti

Dobrý den, 2.12. jsem podal přes Z-Box balíček za 4500,-Kč. Do dnešního dne ( 4.12. 18:45 ) nebyl z boxu vyzvednut a mám počkat do 5.12. 16:20 zda se ho uráčí někdo z řidičů vyzvednout.


Produkt

Mezi námi


Požadované řešení

Požaduji urgenci tohoto případu, kontakt na nějakého dispečera pro daný region ( Kolín, Kutná Hora ) abych sdělil, že tahle služba prostě nefunguje. Dále požaduji prověření dle GPS vozidel jezdící tuto oblast ( jde o box v Bečvárech u Kolína ) zda v době od 3.12. 8:00 do 4.12. 18:00 bylo dané vozidlo v pozici boxu a nedošlo k odcizení balíčku řidičem. Děkuji s pozdravem Růžička


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2024 07:16, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2024 15:33, před měsícem

Dobrý den, Lukáši, situaci jsme spolu řešili již na Facebooku. Kolegové vaši zásilku již prověřují, prosíme vás proto v tuto chvíli o trpělivost. Ujišťujeme vás, že dělají maximum pro to, aby vám co nejdříve mohli podat nové zprávy. Věříme, že se vše povede dořešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.12.2024 15:36, před měsícem


Lukáš Růžička

Hodnocení: