Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den
Stručný popis problému s objednávkou 155128455
1. Objednávka zboží + služba prodloužená záruka
2. Zrušení služby prodloužená záruka
3. Obdržel jsem potvrzení o zrušení služby
4. Platba přepravní společnosti včetně této služby (Alza nestačila předat změnu dopravci)
Po uhrazení jsem od Alzi obdržel informaci, že přeplatek bude zaslán formou dobropisu na mail - nic se nestalo
Po urgenci, jsem byl požádán o napsání žádosti o zaslání platby na můj účet - nic se nedělo
5.10.2015 znovu urgence a bylo mi řečeno, že dotaz se "ztratil" v systému.
večer jsem obdržel požadavek na zaslání skenu faktury placené řidiči !!!
6.10. 9:00 opět hovor s operátorem, který se mi snaží vysvětlit, že nelze slinkovat platbu od dopravce s již opravenou fakturou !!!!!
Nepodařilo se dohledat.
Co když jsem 80-ti letý dědeček, který nemá scaner a možnosti takto řešit Váš problém !!!
Moc by mě zajímalo, jak je možné, že společnost jako je Vaše není schopna porovnat fakturu s platbou.
Není mi 80, ale určitě jste přišli o zákazníka a budu se ze všech sil snažit šířit tuto informaci dál, abych odradil i další zákazníky od obchodování se společností, kde není možné dohledat doklady.
Ing Křivánek Vítězslav
vitezslav.krivanek@seznam.cz
724763885
Myčka Bosch SPI 50E25EU
Vysvětlení jak vedete účetnictví a obratem vrácení přeplatku
|
Tweet |
Bylo-li dohodnuto zrušení služby, zanikl i právní důvod k uhrazení částky za tuto službu. Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitel by měl tuto osobu vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Obohacený má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Vážený pane Křivánku,
velmi se omlouvám za vzniklou situaci. Nezávisle na Vašem zveřejnění příspěvku na tomto portále s Vámi náš pracovník situaci řešil a zajistil pro Vás 7.10.2015 zaslání vzniklého přeplatku.
Náš pracovník Vám zároveň již vysvětlil, že jste zrušil službu až ve chvíli, kdy byla zásilka pro Vás připravená na předání dopravci a dobírková data nešla změnit. Mrzí mě nedorozumění, která následovala. Dopravce nám platby zasílá se zpožděním a je třeba data o úhradě přiřadit zpětně ke svým objednávkám, což vyžaduje čas. Ve chvíli, kdy jste se ozval, ještě nebyla data o úhradě spárována s Vaší objednávkou, proto Vás pracovník poprosil jako variantu urychlení případu o zaslání dokladu. Uvědomuji si, jak tato situace na Vás udělala dojem a mohu Vás ujistit, že se nejednalo opravdu o standardní situaci.
Pokud svůj názor změníte a rozhodnete se dát nám příležitost, věřím, že vše proběhne k Vaší naprosté spokojenosti.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného. Stížnost bude následně možné uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost bude proto uzavřena.