Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#7968Vrácení přeplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2015, před 9 lety

Vitezslav Krivanek

Znění stížnosti

Dobrý den

Stručný popis problému s objednávkou 155128455

1. Objednávka zboží + služba prodloužená záruka
2. Zrušení služby prodloužená záruka
3. Obdržel jsem potvrzení o zrušení služby
4. Platba přepravní společnosti včetně této služby (Alza nestačila předat změnu dopravci)

Po uhrazení jsem od Alzi obdržel informaci, že přeplatek bude zaslán formou dobropisu na mail - nic se nestalo

Po urgenci, jsem byl požádán o napsání žádosti o zaslání platby na můj účet - nic se nedělo

5.10.2015 znovu urgence a bylo mi řečeno, že dotaz se "ztratil" v systému.

večer jsem obdržel požadavek na zaslání skenu faktury placené řidiči !!!

6.10. 9:00 opět hovor s operátorem, který se mi snaží vysvětlit, že nelze slinkovat platbu od dopravce s již opravenou fakturou !!!!!
Nepodařilo se dohledat.

Co když jsem 80-ti letý dědeček, který nemá scaner a možnosti takto řešit Váš problém !!!

Moc by mě zajímalo, jak je možné, že společnost jako je Vaše není schopna porovnat fakturu s platbou.

Není mi 80, ale určitě jste přišli o zákazníka a budu se ze všech sil snažit šířit tuto informaci dál, abych odradil i další zákazníky od obchodování se společností, kde není možné dohledat doklady.

Ing Křivánek Vítězslav
vitezslav.krivanek@seznam.cz
724763885


Produkt

Myčka Bosch SPI 50E25EU


Požadované řešení

Vysvětlení jak vedete účetnictví a obratem vrácení přeplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2015 11:45, před 9 lety

Bylo-li dohodnuto zrušení služby, zanikl i právní důvod k uhrazení částky za tuto službu. Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitel by měl tuto osobu vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Obohacený má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.10.2015 15:19, před 9 lety

Vážený pane Křivánku,

velmi se omlouvám za vzniklou situaci. Nezávisle na Vašem zveřejnění příspěvku na tomto portále s Vámi náš pracovník situaci řešil a zajistil pro Vás 7.10.2015 zaslání vzniklého přeplatku.

Náš pracovník Vám zároveň již vysvětlil, že jste zrušil službu až ve chvíli, kdy byla zásilka pro Vás připravená na předání dopravci a dobírková data nešla změnit. Mrzí mě nedorozumění, která následovala. Dopravce nám platby zasílá se zpožděním a je třeba data o úhradě přiřadit zpětně ke svým objednávkám, což vyžaduje čas. Ve chvíli, kdy jste se ozval, ještě nebyla data o úhradě spárována s Vaší objednávkou, proto Vás pracovník poprosil jako variantu urychlení případu o zaslání dokladu. Uvědomuji si, jak tato situace na Vás udělala dojem a mohu Vás ujistit, že se nejednalo opravdu o standardní situaci.

Pokud svůj názor změníte a rozhodnete se dát nám příležitost, věřím, že vše proběhne k Vaší naprosté spokojenosti.

Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2015 12:43, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného. Stížnost bude následně možné uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2015 08:47, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost bude proto uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.