Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
25.10.2024 jsem v Štěrboholské pobočce tohoto baazaru koupil auto, 11.10. jsem ho na sebe přepsal. Následně jsem kopii tp dle instrukcí ze sms zprávy od bazaru odeslal jako doklad, že auto je přehlášené. I tak mi ale autobazar pravidelně vyhrožuje trestním postihem protože jsem auto prý nepřepsal. Již několikrát jsem volal na jejich zákaznickou linku kde mi bylo přislíbeno, že se na to podívají. Bez odezvy. Vyhrožování formou emailů nadále pokračuje.
S pozdravem,
Václav Hoffman
Zanechání nesmyslného vyhrožování a obtěžujícího chování.
|
Tweet |
Dle § 8 odst. 2 zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích je uvedeno, že žádost o zápis změny vlastníka silničního vozidla se podává do 10 pracovních dnů ode dne převodu vlastnického práva k silničnímu vozidlu.
Pokud by byla žádost o zápis změny podána včas, neměla by hrozit pokuta pro nedodržení uvedené lhůty a není zde důvod pro popsané chování společnosti.
Spotřebitel společnost kontaktoval telefonicky, jak vyplývá z popisu stížnosti. Přesto spotřebiteli doporučujeme, aby se na společnost obrátil také písemně (e-mailem nebo doporučeným dopisem s dodejkou) a společnost vyzval, aby zanechala neodůvodněného jednání.
Pokud má spotřebitel podezření na nekalé jednání společnosti, může se obrátit s podnětem na Českou obchodní inspekci zde: https://www.coi.cz/podatelna/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.