Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Autobus č. 22, kterým jezdím pokaždé z domu, má pokaždé zpozdění, ale to nehorázné, většinou okolo 5-10 minut. Snad nikdy jsem nezažila, že by jel včas. Vždycky kvůli tomu nestihnu přestup na jiný autobus. Kdyby se to dělo občas, ale tohle je každý autobus kterým vždy jedu, kdyby autobusy jezdily aspoň častěji, ale vzhledem k tomu, že jezdí tak málo, tak to je ještě horší. Samozřejmě chápu okolnosti a také
to, že autobusy nemůžou být vždy v přesný čas jako je uveden v jízdních řádech, ale jak už jsem zmiňovala, vždy když autobusem jedu, má minimálně 6 minut zpoždění a i když si beru vždy rezervu na přestupy, stejně to k ničemu není.
autobus č 22 z Průmyslové zóny Jih, směr Fügnerova
Aby si, když nastane zpoždení, řidič autobusu zkrátil například cestu pres rybníček (párkrát jsem to zažila a zpoždění tím pádem autobus vyrovnal). Nebo například vyjet alespoň o minutku dřív z konečné zastávky, samozřejmě chápu, že autobusy naopak nemůžou přijet na zastávky dříve, ale ono se to cestou srovná a autobusy nebudou tím pádem mít tak veliké zpoždění. Také samozřejmě pochopím, že občas se najde někdo, kdo potřebuje nastoupit na Babylonu, ale většinou tomu tak není a pokud někdo čeká na bus, který ho odveze z Babylonu na Fügnerku, tak si to může dojít pěšky, jelikož s tim zpožděním, tak člověk bude dřív pěšky.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.