Společnost


Toyota Central Europe - Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79700Toyota Auris

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2024, před měsícem

Lucie Karbusická

Znění stížnosti

Dobrý den, mám pět let Aurise . V srpnu končila 5-ti letá záruka. A v říjnu se na voze objevili závady zřejmě elektronického rázu. Při jízdě začali alarmovat kontrolky protiskluzu, nárazu a výplní se budíky. Auto jelo se sníženým výkonem, ale nezapočítávají se kilometry a ručičky obou budíku byli spadlé jen blikali všechny možné oranžové kontrolky. Po několika dnech začalo auto normálně fungovat a po cca 14 dnech opět to samé. Při jízdě najednou kolaps budíku, rozblikání různých kontrolek a nefunkční rozsvěcení automatických dálkových světel. Auto má i mnohem vyšší spotřebu než je uváděno. I při šetrné jízdě a správném řazení mám spotřeba 8,5l mimo město... Což je dost odlišné od spotřeby uváděné... Nyní je auto v autorizovaném servisu už 14 dní a nikdo neví co s ním je. Toyotu jsem si koupila pro její spolehlivost, ale tohle mě fakt nemile překvapilo. Poradíte mi prosím... Děkuji Lucie


Produkt

Toyota Auris 1,6 , touring sports , VIN : ***


Požadované řešení

Chtěla bych zjistit, jestli se nejedná o častější závadu u těchto vozů a jestli nemám nárok na alespoň částečnou úhradu nákladů za opravu. Jak tedy postupovat. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 09:31, před měsícem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu dvou let, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

V tomto případě již však dle popisu stížnost skončila i smluvní záruka, a mezi stranami tak bude pravděpodobně uzavřena smlouva o dílo (placená oprava vozu).

S dotazem ohledně četnosti vad je vhodné se obrátit přímo na danou společnost (výrobce).

Společnost Toyota Central Europe - Czech s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.