Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, moje stížnost se jedná o manipulační přirázku ze stanice BRNO do Vyškova 5.12.2024 v 19:07. Jezdím tímto spojem často, Hodněkrát jsem si kupoval jízdenku až ve vlaku. Na pobočce stojí jízdenka 49,-, ve vlaku jsem vždy platil maximálně 57,-!! A to jezdím opravdu často. A dnes mi frajer nasolil přirážku 50,- což je 100% z ceny? Ptám se co to jako má znamenat? Ještě jsem si sedl do vozu číslo 5, frajer mi nic neřekl, že platit budete kartou? A pak se podívám na jízdenku co jsem vůbec zaplatil a byl jsem v šoku.
Nepřiměřenost
V přiloze posílám pro důkaz minulé jizdé koupené ve vlaku a tuhle přepálenou jízdenku. Zamyslete se nad sebou. Přirážka nemá být ve výši 100% ze základní ceny! Max 10-20% !!!
|
Tweet |
Dle podmínek společnosti RegioJet a.s. je možné zakoupit jízdenku až ve vlaku. V takovém případě je však potřeba počítat s nejvyšší vlakovou cenou a přirážkou. Ceny pro jednotlivé vlakové linky je možné nalézt zde: https://brn-web-strapi.sa.cz/uploads/Tarifni_cenik_c76a822da7.pdf.
Manipulační přirážka je přirážka za porušení přepravních podmínek tím, že cestující nevyužil možnost
zakoupení jízdenky, doplatku nebo příplatku v obsazené stanici, vyjadřující oprávněné vícenáklady RJ spojené s odbavením cestujícího.
Nesouhlas s daným postupem může spotřebitel zaslat společnosti prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.