Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#79704Změna tarifů v nesouladu s dohodou se zákaznickou linkou Vodafone

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2024, před měsícem

Andrea Hronzová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 30.11.2024 na Black Friday jsem využila nabídky Vodafone a vzala si dvě nové simky na pobočce Vodafone. Bohužel nebyli schopni tuto akci převést na již 2 existující čísla. Podala jsem žádost na zrušení původních dvou čísel. Do 10 dnů mi měli volat z Vodafone linky.
Volali dne 5.12 2024, kde jsme se nakonec dohodli, že mi nechají všechny čtyři čísla, kde u dvou čísel budu mít neomezené data a volání a zbytek další dvě čísla zůstanou, tak jak byla. Celková dohodnutá částka pak měla být 1040 CZK.
Odpoledne 5.12.2024 mi přišla sms zpáva, že mi provedli úpravu, bohužel jsem dostala služby, na kterých jsme se nedohodli vč. celkové částky.

Původně jsem měla tyto služby:

2x Red Basic (celkem přes 1800 CZK)
2x Black Friday neomezené tarify ( jeden za 399CZK, celkem 798 CZK)

Dohoda s Vodafone linkou byla taková, že tedy si nechám všechny čísla a na dvou z nich budu mít neomezená data a volání a budu platit přes 1000 CZK.

Současná situace je taková, že tarify, které mám nastavené jsou:

Red Basic neomezené volání za 816,14 CZK (neomezené volání a 6 GB internetu)
Start 130 min za 867,96 CZK( 130 min volání a 1GB internetu)
Neomezený Basic + 212,88 CZK (neomezené volání a intertnet 4Mb/s)
Start 130 min za 131,46 CZK (volání 130 min a 1 GB internet)
Vše celkem za 2028,44 CZK

Dnes 6.12.2024 jsem volala na Vodafone linku, abych podala stížnost a postup je takový, že mi do 10 dnů budou volat z další linky.
V první příloze pod názvem Vodafone je print screen původních tarify, které jsem měla po odchodu s pobočky s žádostí o ukončení 2 původních čísel.
Ve druhé příloze pod názvem Vodafone 2 je print screen se změnou, se která nbyla odsouhlasena.

Touto stížností požaduji nápravu do 2 pracovních dnů vč. kompenzace za nedodání neomezených dat na druhém telefonním čísle. V opačné případě zasílám podklady na ČOI.

Děkuji.
S pozdravem,
Ing. Andrea Hronzová


Produkt

2x Red basic 2x Black Friday změněno naprodukty 2x 130 min 1x Red basic 1x Nomezený Red basic


Požadované řešení

Vyřešení této stížnosti do 2 pracovních dnů. Přenastavit tarif na 2x Rad basic 2x Black Friday za 1040 CZK nebo zrušit 2x Red basic a nechat pouze 2x Black Friday. Kompenzaci za období, kdy mi bylo sebrané neomezené data na druhém čísle.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 10:03, před měsícem

V souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Jestliže se tedy společnost zavázala k tomu, že spotřebiteli poskytne konkrétní tarify za určitou cenu, je povinna svůj závazek dodržet. V tomto případě společnost zavázal její zaměstnanec, který podle § 166 občanského zákoníku společnost zastupuje v rozsahu obvyklém vzhledem k zařazení nebo funkci.

V obchodních podmínkách společnosti Vodafone je uvedeno, že pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním nebo není spokojen s kvalitou poskytnuté služby, může podat reklamaci písemnou formou na adresu Vodafone Czech Republic a. s., Reklamační oddělení, se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, nebo elektronickou formou prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na internetové stránce (zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/) anebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.

Dále uvádí, že společnost vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení, případně do 2 měsíců, vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.12.2024 13:58, před měsícem

Dobrý den, paní inženýrko, mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění. Prostřednictvím stránek třetích stran nemůžeme řešit konkrétní požadavky zákazníků. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.12.2024 14:41, před měsícem


Andrea Hronzová

Dobrý den,paní Pilná,
tímto komentářem Vám dávám souhlas prostřednictvím třetí strany vasestiznosti.cz tento případ řešit. Reklamace byla společnosti Vodafone poslaná dne 6.12.2024 pod číslem ***,což by jste věděla,pokud by jste na můj případ před vložením komentáře podívala. Reklamace též byla předána na infolinku a na zákaznickou linku pod číslem ***. Bohužel mi ze všech stran z Vodafone chodí neurčité zprávy.Po dvou pracovních dnech stále nevím,kdy budu mít nastaveno,to co mi slíbil pracovník Vodafone. Stížnost nehodlám uzavřít dokud nebudu mít správně nastavený tarif a správnou fakturu na sjednanou částku.
Dále žádám dTest o radu v oblasti práva,zda je vůbec možné nastavit špatně tarif a neopravit to ihned po zavolání na infolinku.Rozumím,že může nastat lidská chyba,ale v tuto chvíli se to jeví jako prodlužování,aby mi mohla být na tuto službu vystavena faktura.
Tímto moc děkuji společnosti dTest.
S pozdravem,
Ing. Andrea Hronzová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2024 13:06, před měsícem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Čísla reklamací jsme přesunuli do "referenčních údajů", kde jsou dostupné pouze pro strany sporu.

K dotazu spotřebitelky v souladu s výše uvedeným uvádíme, že spotřebitel je povinen platit pouze za to, co si objednal a jen v případě, kdy mu to bylo dodáno, stejně tak, jako je mu společnost povinna dodávat pouze služby, které si objednal. Obecně není tedy možné jednostranně změnit tarif a společnost by tuto chybu měla napravit bezprostředně po oznámení.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla uvést, zda po schválení spotřebitelkou bude stížnost řešit zde, či zda stojí za svým stanoviskem a ponechá řešení pouze neveřejné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.