Společnost


AVORI s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#79716Nevyřízená objednávka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2024, před měsícem

Michal Holub

Znění stížnosti

Objednávka z 22.9.2024 č. ***,s termínem dodání 7-11 pracovních dnů, tentýž den zaplacená, doposud nevyřízená.
Dne 22.10.2024 reklamováno vyřízení, odpověď "chtěli bychom se vám upřímně omluvit za vzniklé komplikace spojené s nedodáním vašeho zboží v dohodnutém termínu. Chápeme, jak frustrující to může být, a velmi nás mrzí, že jsme nesplnili vaše očekávání.
Naše společnost si v posledních měsících prošla velmi náročným obdobím, ale s novým finančním partnerem nyní podnikáme kroky ke konsolidaci firmy a navázání na naši 15letou historii. Děláme vše pro to, abychom znovu získali Vaši důvěru a dostáli závazkům vůči Vám.
Ujišťujeme vás, že na situaci intenzivně pracujeme a děláme vše pro to, abychom ji co nejrychleji vyřešili. Pokud budete chtít objednávku stornovat poprosím Vás o info. Očekáváme, že vrácení peněz bude dokončeno nejpozději do konce listopadu.
Omlouváme se za způsobené komplikace a velmi si vážíme vašeho trpělivého přístupu".
Dne 27.10. znovu dotaz, kdy objednávka bude vyřízena, tentokrát již 1bez odpovědi.
Na infolince se ozývá, že je dočasně mimo provoz.
Do dnešního dne zboží nedodáno a ani nevráceny peníze.


Produkt

Souhrn objednávky CEP Lýtkové návleky 4.0 IV 1 ks: Dodání 7-11 pracovních dnů 1 ks 729 Kč CEP Lýtkové návleky ULTRALIGHT IV 1 ks: Dodání 7-11 pracovních dnů 1 ks 850 Kč CEP Lýtkové návleky REFLECTIVE III 1 ks: Dodání 7-11 pracovních dnů 1 ks 689 Kč Voucher na slevu 250 Kč (250RSTHCC) -250 Kč Zásilkovna (výdejní místa) - Praha 1, Nové Město, Jungmannova 18/5 (Inmedio 51019) Tabák Inmedio 0 Kč Kartou online 0 Kč Cena celkem s DPH: 2 018 Kč


Požadované řešení

Vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 10:22, před měsícem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím § 1829 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu AVORI s.r.o., Údolní 527/27, 60200 Brno.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.