Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobry den, na pobocce O2 v Teplicich v OC Galerie jsem si dne 26.5.2015 zakoupila mobilni telefon sony xp m2. Telefon byl zakoupen na splatky pres extra kartu. Penize jsem do mesice zaplatila cele. Telefon jsem pozdeji uspesne vyreklamovala. Reklamace mi byla 3x uznana a mam narok na vraceni penez. Po dohadovani s vedoucim pobocky a s jeho krikem na mou osobu jsem stale penize nedostala. Vedouci mi rekl, ze penize mi ma vratit homecredit, protoze jsem na pobocce nepolozila zadnou hotovost. Dnes, po mesici, mi volala pani s homecreditu a rekla mi, ze tam ma zapis, ze penize mi o2 uz vratilo. Bohuzel ja zadne penize nedostala. Muzete mi poradit co s tim? Děkuji Veronika Vaiglová
reklamace telefonu sony xp m2
Vraceni penez - 5400KC
|
Tweet |
Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.
O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.
Jestliže prodávající svou povinnost vrátit kupní cenu uznal, je povinen tak učinit bez zbytečného odkladu. Jestliže společnost tvrdí, že předmětná částka již byla spotřebitelce vrácena, měla by takové tvrzení prokázat předložením potvrzení o provedení transakce. Spotřebitelka může takové potvrzení po společnosti požadovat.
Hezký den, jelikož zde není uvedena žádná identifikace, poprosil bych vás o rodné číslo, pod kterým je vedena Extra karta a IMEI telefonu. Děkuji.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2 CZ
Zde mate veskere doklady, ktere jsem obdrzela. Pokud budete chtit me rodne cislo, napiste mi nejakou emailovou adresu. Verejne ho psat nebudu.
Hezký den, děkuji – rodné číslo nám prosím zašlete do naší aplikace mo2.cz/guru
Předem děkuji.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2 CZ
Me rodne cislo jsem vam zaslala.
Dobrý den,
děkujeme za zaslání. Zjistili jsme, že záležitost je nyní v řešení specializovaného pracoviště reklamací a stížností pod číslem 1-44504040233. S řešením Vás budou kontaktovat přímo specialisté a to nejpozději do měsíce od podání reklamace (od 2. 10. 2015). Mějte prosím trpělivost.
Věřím, že se vše vyřeší bez zbytečných průtahů brzy.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Pokud si ale pamatuji, tak penize jsem mela obdrzet do mesice od rozhodnuti o vraceni penez za mobilni telefon. Reklamace byla uznana a stornovana smlouva 20.8.2015. Pak predelano 2.9. kvuli spatnymu stornovani smlouvy a stale se nic nedeje. Tohle je normalni jednani?
Pěkný den,
samozřejmě vám rozumím. Jak již psal kolega Jarda, záležitost mají aktuálně v plné režii naši specialisté z oddělení reklamací a stížností. Kontaktována s vyjádřením budete v co nejkratší době.
Za vzniklé potíže se omlouvám
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
A jak je to s urokem z prodleni 0,5%? Uz se to resi 2 mesice. Chtela bych nahradu, za provolani penez a skoro kazdy den, po dobu 14 dnu, jezdeni do teplicke pobocky. Benzin neco stoji a neochota teplickeho vedouciho, ktery rve na zakazniky neni normalni. Vim, ze m narok na odskodneni.
Dobrý den,
je mi líto, že je záležitost řešena delší dobu. Podnět je řešen reklamačním oddělením od 2. 10. 2015. Na pobočku nemusíte jezdit. Po vyřešení Vás budou specialisté z oddělení reklamací a stížností kontaktovat. Prosím ještě o trpělivost.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Myslim si, ze jsem trpelivost mela dost dlouho. Vim, ze uz ma pobocku jezdit nemusim, ale driv jsem tam musela skoro kazdy den. A jak se bude resit jednani vvedouciho chovani na vasi teplicke pobocce v OC Galerie? Myslim si, ze clovek ktery rve na lidi, by nemel s lidma pracovat.
Dobrý den,
je mi líto, pokud máte negativní zkušenost s jednáním našeho zaměstnance. K tomuto bodu nemůžeme zaujmout objektivní stanovisko, neboť jsme nebyli účastni jednání. Máme zájem na tom, aby jakákoli osoba, která vystupuje jménem společnosti O2, byla skutečný profesionálem. Proto Vám děkujeme za podnět.
Co se týče reklamace, ta by již měla být vyřízena. Je již vše v pořádku?
S přáním hezkého dne
Dobry den, vse uz je v poradku. Diky teto stranca se vse vyridilo. Hezky den