Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den.
Nejsem zrovna člověk co by si stěžoval nebo psal recenze.
Jsem tichý a většinou spokojený zákazník ale tady už mě to přestalo bavit.
Vaše produkty jsou dokonalé ale na pobočku v Lokti u D1 by měl někdo poslat školení.
Včera kolem 18:15 jsem si objednal 2x Twitter sýr slanina a malé hranolky za 99,-
Oba produkty placaté jak když je přejelo auto.
Nepřiměřeně horké a to i rádoby čerstvý salát.
Maso úplně rozmočené a s kombinací horké kaše ze salátu to bylo jak bahno s rajčaty k tomu okraje tortilly úplně tvrdé jak sušenka. Prostě tragédie
Proškolit personál
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/kontakt). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.