Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#79726Neobjednané zboží - Zrušení zásilek a zrušení účasti v programech

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2024, před měsícem

Marilla Kokešová

Znění stížnosti

Dobrý den,

od prosince 2023 do listopadu 2024 jsem byla členem věrnostního programu na odběr Omega 3, č. zákazníka ***. Objednávku v listopadu/prosinci 2023 jsem učinila POUZE na 1 rok, bez dalšího automatického zasílání výrobků v dalších letech!
S dalším zasíláním výrobku Omega 3 na další období nesouhlasím, nechci zboží zasílat. NIC NEOBJEDNÁVÁM !

Žádné další zásilky Omega 3 na další rok si nepřeji a zcela ruším mou účast v jakýchkoliv vašich programech, zejména bez jakékoliv mojí výslovné objednávky!
Žádnou zásilku nezasílejte, tuto zásilku nepřevezmu a bude vrácena zpět odesílateli.

Žádám o výmaz mých osobních údajů z jakýchkoliv vašich věrnostních programů.
Děkuji.
Prosím o potvrzení ukončení mojí účasti ve Vašich programech.

S pozdravem

JUDr. Marilla Kokešová
***


Produkt

Omega 3


Požadované řešení

Zrušení jakýchkoliv dalších zásilek, ukončení účasti ve Vašich programech a výmaz mých osobních údajů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 10:41, před měsícem

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 2 písm. c zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je však třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Korespondenční adresou uvedenou na webových stránkách společnosti je: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz. Doporučujeme tak spotřebiteli smlouvu vypovědět v písemné formě na adresu uvedenou výše, a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Zároveň platí, že při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal společně s výpovědí i písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.12.2024 12:00, před měsícem

Vážená paní JUDr. Kokešová, děkuji za informaci. Ráda bych Vám sdělila, že při objednávce ročního a půlročního balení našich produktů vstupujete automaticky do věrnostního programu zasílání. To znamená, že Vám je odeslána zásilka každý rok ve stejný čas až do ukončení odběru. Protože jste odběr během roku neukončila, byla Vám zaslána nová zásilka. Pokud si zásilku nechcete ponechat, prosím abyste neotevřená balení zaslala doporučeně zpět na naši adresu U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice. Po doručení zásilky bude související pohledávka stornována a zasílání produktu bude ukončeno.
Pokud zásilku nepřevezmete, bude postup totožný.
Dále si Vás dovoluji informovat, že Vaše osobní údaje byly v naší databázi zablokovány, a že k dnešnímu dni ukončujeme veškeré zasílání produktů, nabídek obchodu a služeb Vaší osobě. Do doby, než se příslušná informace o blokaci propíše do všech našich systémů, což může trvat i několik dní, se však může stát, že k Vám ještě některá naše nabídka (prostřednictvím telefonu, emailu nebo pošty) dorazí, jelikož v okamžiku provedení blokace byla již ve zpracování. Pokud se tak stane, na nabídku, prosím, nereagujte, případně sdělte našemu pracovníkovi, že blokace již byla provedena. V systému jsou již data zablokována a další adresné oslovení již nebude z naší strany iniciováno. Pokud neprojevíte opětovně zájem o naše adresné nabídky, jedná se tímto z naší strany o poslední kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.