Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na autobus číslo 440, který jel směrem do šenova/havířova dnes 8.12.2024 v 6:25 na Bartovice pod tratí. Čekala jsem na zastávce, dala jsem znamení ale řidič se ani nepodíval a projel. Toto mi způsobilo v neděli značné komplikace, nedostanu se včas do zaměstnání a v neděli s tou komplikovanou dopravou tady v Bartovicich je to dost nepříjemné. Není to poprvé co se toto stalo. Prosím o nápravu, ať autobusy odbočí na tu točnu na pod tratí a podívají se, zda tam někdo není a ne že projedou, nebo zle spoléhají na to že jede jiný autobus když ten nejede tam kam potřebuji.
Autobus c. 440, zastávka bartovice pod tratí 8.12.2024 6:25
Aby se to už neopakovalo.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost Transdev Slezsko a.s., je možné kontaktovat e-mailem: podatelna.slezsko@transdev.com či dalibor.blascok@transdev.com.