Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Autobus odjel o 6min dříve, než má v plánu
Ještě že jsem nekoupil jízdenky
Autobusy by měli jezdit načas podle plánu ne že si odjedou dříve
|
Tweet |
Nedodržování jízdních řádů je vhodné oznámit přímo dané společnosti.
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Reklamaci je možné podat mimo jiné v písemné formě například doporučeným dopisem s dodejkou. Dopis bude adresován společnosti FlixBus CZ s.r.o., Havlíčkova 1029/3, 11000 Praha.
Stížnost je možné a vhodné adresovat také přímo společnosti FlixBus CZ s.r.o., což je možné učinit tapříklad skrze kontaktní formulář (zde: https://help.flixbus.com/s/article/PSSP-Můj-autobus-nedorazil-musela-jsem-si-zařídit-alternativní-cestu-Mohu-požádat-o-vrácení-peněz?language=cs).