Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#79732Autobus odjel dříve

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2024, před měsícem

Jan Vošta

Znění stížnosti

Autobus odjel o 6min dříve, než má v plánu
Ještě že jsem nekoupil jízdenky


Požadované řešení

Autobusy by měli jezdit načas podle plánu ne že si odjedou dříve


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 10:50, před měsícem

Nedodržování jízdních řádů je vhodné oznámit přímo dané společnosti.

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Reklamaci je možné podat mimo jiné v písemné formě například doporučeným dopisem s dodejkou. Dopis bude adresován společnosti FlixBus CZ s.r.o., Havlíčkova 1029/3, 11000 Praha.

Stížnost je možné a vhodné adresovat také přímo společnosti FlixBus CZ s.r.o., což je možné učinit tapříklad skrze kontaktní formulář (zde: https://help.flixbus.com/s/article/PSSP-Můj-autobus-nedorazil-musela-jsem-si-zařídit-alternativní-cestu-Mohu-požádat-o-vrácení-peněz?language=cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.