Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Objednaný ranní slot 9.12.2024 Slovanské nám 5, Brno 5.40-5.50, kvůli návazné cestě vlakem do Prahy. Řidič nedorazil a 10 min po promeškání slotu na chatu konstatoval, že se vlak nestíhá a ironicky mnoho štěstí s náhradou. Škoda, nový lístek na vlak a návazné komplikace.
Reakce Boltu na chatu - generická omluva AI chatu
Náhradu za vlakovou jízdenku, fdbk na řidiče
|
Tweet |
Poskytovatel služby má povinnost poskytnout objednanou službu řádně a včas. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.
Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.