Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79741Nedodaná služba

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2024, před měsícem

Tomáš Ráček

Znění stížnosti

Objednaný ranní slot 9.12.2024 Slovanské nám 5, Brno 5.40-5.50, kvůli návazné cestě vlakem do Prahy. Řidič nedorazil a 10 min po promeškání slotu na chatu konstatoval, že se vlak nestíhá a ironicky mnoho štěstí s náhradou. Škoda, nový lístek na vlak a návazné komplikace.

Reakce Boltu na chatu - generická omluva AI chatu


Požadované řešení

Náhradu za vlakovou jízdenku, fdbk na řidiče


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 09:06, před měsícem

Poskytovatel služby má povinnost poskytnout objednanou službu řádně a včas. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.

Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.