Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
V sobotu a v neděli nesel Z-BOX otevřít. V neděli mi skončila doba uložení a při volání na linku mi bylo řečeno že je to ve skutečnosti nezajímá ne že mi byl v týdnu jeden balík poškozen a rozrezan ale ještě takové chování to je vrchol. Zasilkovna mi už doručovat balíky nebude a napíšu moji zkušenost na sociální sítě ať všichni ví jak se chováte k lidem co čekají na balík. V posledním bodě píšete že vám máme dát šanci napravit chybu to určitě ne radši ať mi to vozí Česká pošta. Hezký den a sbohem
Osoba s kterou jsem mluvila nic nevyřesila vlastně ji to nezajímalo že mi skončila doba uložení a že byl rozbitý zbox nemá tam co delat
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Pěkný den, paní Bajerová, mrzí nás, že se vám zásilku nedařilo ze Z-BOXu vyzvednout. Doporučujeme v takovém případě raději prodloužit úložní dobu zásilky a kontaktovat zákaznickou linku (+420 216 216 516), aby vám kolegové mohli ihned pomoci. Dostupní jsou nyní každý pracovní den mezi 8. a 19. hodinou a o sobotách od 8:00 do 16:30. Bohužel jakmile úložní doba uplyne, zásilka se automaticky vrátí zpět odesílateli a tento proces již nelze z naší strany zvrátit. Nikola, tým Zásilkovny