Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Nespokojnost pri nespravodlivom poplatku 1 000 Kč! Este sme nevycestovali a uz nastal problem a zneprejemnenie planovanej dovolenky. Urcite uz nebudeme vyberat v buducnosti dovolenku cez CK Blue Style a nebudeme ju odporucat nikomu !
Živete sa nezmyselnymi poplatkami, ktore su časoco nenarocne na ich zmenu
V okamihu zaslania cestovnych dokumentov som ich kontrlolval a volal do vasej cetsovnej kancelarie, aby opravili chybu pri narodnosti z českej na slovensku. O žiadnom poplatku nebola rec, az dnes! Kvoli utomatickom vyplnovani formulara, chcete 1000 Kš. Keby išlo o zmenu osob, storno, tak pochopime.
Zmluva ***
Ziadny poplatok !
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel uvedl národnost správně a pochybení leží na straně společnosti, nemůže společnost po spotřebiteli zaplacení uvedené částky požadovat.
Pokud pochybil spotřebitel (uvedl špatnou národnost) a nyní žádá změnu smlouvy, z bodu 7.1 obchodních podmínek společnosti vyplývá, že je zákazník povinen uhradit poplatek za administraci změny ve výši 1 000 Kč.
Domníváme se, že poplatek za změnu by měl být přiměřený a měl by tedy odpovídat administrativním nákladům, které musí společnost na změnu vynaložit. Přiměřenost poplatku by mohla posoudit Česká obchodní inspekce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.