Společnost


HORNBACH BAUMARKT CS spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79761Pomoc lidem zasaženým povodní

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2024, před měsícem

Lucie Durajová

Znění stížnosti

Chtěla bych podat stížnost na vedení společnosti Hornbach a to za akci s názvem Pomoc lidem postiženým povodněmi. Dne 8.12.2014 jsem byla s babičkou v Ostravské prodejně Hornbach s tím, že si babička podá účtenky k již zmíněné akci, kdy Hornbach nabízel slevu ve výši 20% pomoc lidem postiženým povodněmi. Akce měla trvat do 31.12.2024. Chodili jsme tedy nakupovat do Hornbachu s tím, že vše babička uplatní najednou. Jaké bylo naše obrovské zklamání, když nám prodavačka na prodejně trpce sdělila, že společnost Hornbach akci ukončila k 30.11.2024, že máme tedy smůlu a že si máme pořádně přečíst podmínky (hlavně tu část, kdy společnost může akci předčasně ukončit). Takže babička měla opět oči pro pláč - opravdu nemám co dodat a je pro mě nepochopitelné, že se takto společnost Hornbach postavila vlastně zády k lidem postiženým povodněmi.
Nepochopitelné a neuvěřitelné.
Zklamaná Lucie Durajová.


Produkt

Akce pomoc lidem postiženým povodněmi


Požadované řešení

Přála bych si za babičku přihlédnutí k dané situaci a vrácení 20% z utracených financí za nákupy v Hornbachu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2024 12:04, před 29 dny

Popsaná slevová akce závisí pouze na vůli společnosti, neboť obecně nemá ze zákona povinnost ji uskutečnit. Jestliže si společnost v podmínkách akce vyhradí, že je možné ji prodloužit či ukončit předčasně, jsme toho názoru, že tak může učinit. Musí však ukončení akce včas oznámit, aby byli spotřebitelé, kterých se akce týká, o ceně řádně informováni. Prodávající je totiž povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.