Společnost


Neurorehabilitační klinika AXON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79771Nevrácení neprocvičené částky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2024, před měsícem

Zdeněk MIKULA

Znění stížnosti

Dobrý den. Rád bych podal návrh na vrácení peněz od Axonu - MUDr.Z. Dluží mě cca 150 000,-Kč.
Celá věc se má takto. Jak jsme byli rok na neurorehabilitaci v Praze v Axonu tak nám Axon účtoval měsíčně víc než měl, i za pomocného terapeuta. Ještě, že si vše detailně píši do deníku, muselo nám být vráceno přes 400 000,-Kč ! ! ! ! ! Axon vrátil, ale néé peníze, ale badžet který si v Axonu musím procvičit. Skoro vše jsem procvičil, až na částku přes 20 000,-Kč. Na to nemám papír jde o část z vrácené sumy. Měl jsem tam zase jít cvičit a tak jsem z charitativního běhu YDWR poslal do Axonu částku 130 000,-Kč /mám fakturu/. Po cestě z kmenových buněk ze Slovenska se nám polámal motor vozu a tak nástup k nim byl nereálný, jelikož bydlení bylo 18 km daleko a bez auta to nešlo. Řádně jsem se omluvil, mám potvrzení od lékaře. A psal jsem jim, že asi měsíc po nenástupu k nim a po opravě auta jdu cvičit jinam, jelikož cvičit musím po aplikaci kmenových buněk. Vyzval jsem ji-MUDr. Z., ale nic. Podal jsem i tr. oznámení, ale PČR to nebude šetřit a odkázali mě na občansko právní spor.


Produkt

Veškeré dokumenty mohu zaslat mailem.


Požadované řešení

Navrácení částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2024 14:47, před 28 dny

Vznikla-li na straně společnosti povinnost vrátit peníze, musí tak učinit stejnou formou, jakou je přijala, tedy v penězích. Jiným způsobem - např. skrze odcvičení apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.

Ze stížnosti nevyplývá, na co přesně byla částka 130 000 Kč vynaložena. Jestliže šlo o zakoupení další terapie, bude se vztah řídit především obchodními podmínkami společnosti.

Dle bodu 5.1.3. obchodních podmínek společnosti platí následující:
Pokud Klient zruší celou Terapii méně než 45 dní před dnem zahájení Terapie z důvodu nemoci, úrazu, či jiné poruchy zdraví, či jiné nepředvídatelné události nezaviněné Klientem, kterou Klient prokazatelně doloží a která znemožňuje účast Klienta na Terapii, přičemž Klient takovou skutečnost doloží lékařským potvrzením, poskytne Klinika Klientovi náhradní Terapii ve stejném rozsahu v náhradním termínu a za stejnou cenu; pokud Klient nebude s poskytnutím náhradního plnění z jakéhokoli důvodu souhlasit nebo se s Klinikou nedohodne na náhradním termínu, uplatní se postup dle čl. 5.1.1. VSP. Klinika si v těchto případech současně vyhrazuje právo sama posoudit, zda se na straně Klienta jedná o důvody, pro které vzniká Klientovi nárok poskytnutí náhradního termínu dle tohoto čl. 5.1.3 VSP, nebo zda se o takový závažný důvod nejedná a v takovém případě je Klinika oprávněna postupoval dle čl. 5.1.1. VSP.

Dle bodu 5.1.1. pak platí, že pokud Klient zruší celou Terapii více než 45 dní před dnem zahájení Terapie dohodne se Klinika s Klientem na vrácení 100 % uhrazené ceny Terapie anebo na poskytnutí náhradní Terapie ve stejném rozsahu v náhradním termínu a za stejnou cenu.

Bod 5.1.2. pak upravuje situace, kdy klient přeruší nebo ukončí proces Rehabilitační péče nebo se nedostaví ve sjednaném termínu k Terapii.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.