Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vcelku pravidelně nakupuji produkt DM BIO skořice 50 gramů, na obalu je největšími písmeny napsáno "ceylon zimt" a tak jsem logicky předpokládala, že původ této skořice je ostrov Ceylon (Srí lanka), ale k mému velkému údivu je na Vašem webu místo původu uvedena Indonesie(!) Obecně je známo, že skořice z ostrova Ceylon je tzv. pravá a nejkvalitnější ze světové produkce a s tím ji za takřka 1000Kč/kg také kupuji. Prosím o důvěryhodné ujištění, že se nejedná a nekalou obchodní praktiku a klamání spotřebitele (ano, tak na mne informace z obalu versus informace z webu působí)
Úprava obalu, jestli se o ni jedná zanecháníní nekalé praktiky
|
Tweet |
Podnikatel je povinen řádně informovat o původu daného výrobku, poskytnuté informace nesmí být zavádějící.
Pokud se spotřebitel domnívá, že došlo k porušení zákona o ochraně spotřebitele, mohl by zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v této oblasti.
Dobrý den,
děkujeme za upozornění. Na dm online shopu byla tato informace již opravena, skořice je původem z Madagaskaru.
Pokud máte další dotazy k danému produktu, kontaktujte nás, prosím, na dm zákaznický servis dm@dm.cz, rádi se Vašimi podněty budeme zabývat.
Děkuji dtestu a stránkám Vasestiznosti.cz jelikož společnost DM ani po osmi zaslaných emailech nereagovala. Až nyní je doufám ohledně produktu skořice a značení jejího původu vše v pořádku.