Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#79780Klamání ohledně sjednané WIFI služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2024, před měsícem

Petra Jelínková

Znění stížnosti

Na pobočce, kde jsem si byla sjednat pro dceru paušál na tel. mi byl nabídnut nový router s rychlejším připojením a cenově rozdíl pouze o pronájem zařízení, tedy že budu platit pouze 70 kč navíc za nový router. Jaké překvapení při zaslání faktury na konci měsíce, kdy mám službu dražší o 414 Kč. Taky jsem okamžitě využila nabídky jiného operátora a převádím vše jinam.


Požadované řešení

Žádné není. Nebudu využívat dražší službu a dle operátora to níže nejde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2024 07:51, před měsícem

V souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Jestliže se tedy společnost zaváže k poskytování služby za určitou cenu, je povinna svůj závazek dodržet. V tomto případě společnost zavázal její zaměstnanec, který podle § 166 občanského zákoníku společnost zastupuje v rozsahu obvyklém vzhledem k zařazení nebo funkci.

V tomto případě může spotřebitel podat reklamace vyúčtování. Reklamaci je možné učinit:
- Kontaktním formulář: https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas
- Telefonicky: 800 73 73 73
- Písemně: T-Mobile Czech Republic a.s. Tomíčkova 2144/1 148 00 Praha 4
- Osobně: na kterékoli prodejně T-Mobile.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.