Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79784Opakované zpoždění 359 směrem od Maxmiliánky.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

29 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2024, před 29 dny

Nikoleta Klierová

Znění stížnosti

369 od Maxmiliánky v Roztokách má vždy zpoždění min. 5 min a víc. Je to pár zastávek a jeden spoj za hodinu. Je nutné vždy přijíždět pozdě ? Děkuji za odpověď.


Produkt

359


Požadované řešení

Ať jezdí aspoň směrem z Maxmiliánky načas. A ať se klientům nezavírají dveře před nosem. Zkušenost z linky 369 směr Suchdol, odjezd 17.07. Skuteční odjezd v 17.14, hlášené zpoždění 2 min.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2024 06:35, před 27 dny

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.