Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
369 od Maxmiliánky v Roztokách má vždy zpoždění min. 5 min a víc. Je to pár zastávek a jeden spoj za hodinu. Je nutné vždy přijíždět pozdě ? Děkuji za odpověď.
359
Ať jezdí aspoň směrem z Maxmiliánky načas. A ať se klientům nezavírají dveře před nosem. Zkušenost z linky 369 směr Suchdol, odjezd 17.07. Skuteční odjezd v 17.14, hlášené zpoždění 2 min.
|
Tweet |
Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.