Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7979Nexus 6 neuznané reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2015, před 9 lety

Daniel Pražák

Znění stížnosti

Dobrý den,
23.4.2015 jsem od společnosti czc.cz koupil mobilní telefon Nexus 6. Po krátké době od koupě se mobil občas sám vypnul. Někdy několikrát dní v pohodě, pak se vypnul třeba 2x po sobě. Ještě jsem nevěděl co je příčinou. Telefon jsem dal tedy 1.6.2015 reklamovat s tím že se sám vypíná. U této i každé další reklamaci jsem v reklamačním protokolu žádal o výměnu zboží za nový kus. Reklamace první a tady to důležité dle vyjádření servisu se závada s vypínáním PROJEVILA. Opraveno přehrátím SW, což mi hned přišlo divné, protože mobil byl nový a v mobilu jsem měl pouze několik aplikací. Systém téměř čistý. Pochyboval jsem o tom že by to tím bylo. Moje potvrzení se projevilo když se mobil sám vypnul hned další den po reklamaci. Ovšem byl jsem trpělivý a čekal jestli se to bude opakovat.
15.7.2015 druhá reklamace ale byl jsem překvapený když mi přišlo vyjádření že závada se neprojevila. Přitom se POPRVÉ PROJEVILA. Takže další reklamace 4.8.2015, také neuznáno. Tak pak moje trpělivost došla a to jak se mobil sám vypne při používání foťáku jsem natočil a přiložil na DVD k další reklamaci, protože den před se mi mobil vypnul sám 5x po sobě. Takže 22.9.2015 čtvrtá reklamce s přesným popisem závady a přiloženém DVD a doufal jsem že pokud je servis neschopný že s tím už udělá alespoň něco czc. No bohužel. Takže mám mobil za 15 tisíc a jenom pořád na reklamaci a nefunguje. No kamarád mě před czc varoval. Bohužel jsem mu nevěřil.


Produkt

Nexus 6


Požadované řešení

Už jsem byl nucen to řešit touhle cestou protože jinak to asi nejde, tak preferoval bych už vrácení peněz abych si mohl koupit jiný bezproblémový mobil. Jinak si půjdu nechat udělat znalecký posudek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2015 19:12, před 9 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2015 12:04, před 9 lety

Dobrý den pane Pražáku.

Vzhledem k povaze vady byl při první reklamaci přehrán Sw zařízení - výměna celého zařízení by byla neadekvátní k vadě. Další tři reklamace znovu posuzoval autorizovaný servis, který neshledal žádnou vadu. Pokud s vyjádřením nesouhlasíte, doporučuji si nechat na vadu vypracovat posudek, který potvrdí , že mobilní telefon vadou trpí(v továrním nastavení). Proplacení posudku poté můžete požadovat v rámci nutných nákladů na reklamaci.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.10.2015 09:44, před 9 lety


Daniel Pražák

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
píšu po delší době, protože jsem telefon testoval s novým androidem 6, který jsem si nahrál po poslední reklamaci a závada se s ním zatím neprojevila, takže vypadá že telefon je již v pořádku.
Takže nejspíše chyba byla v androidu 5, ovšem to neomlouvá czc, že předchozí reklamace neuznal protože ta závada tam existovala, byl to velice známý problém Nexusu 6 a dá se o tom dočíst na spoustu fórech kde se to řešilo, např. https://productforums.google.com/forum/#!topic/nexus/9aVUBrwdUZU
nebo stačí do Google zadat "nexus 6 random reboot" a najde to XX výsledků.

Teď jsem s mobilem když funguje spokojený, ale to mi už nevrátí spousty ztraceného času na reklamacích, navíc mi servis vždy bezdůvodně dal telefon do továrního obnovení a pochybuji že ho testovali přesně podle mého popisu, to by se jím musela závada projevit na 100% a aplikace na to neměli vliv, zkoušel jsem to i na čistém telefonu a telefon většinou vypínal v aplikaci fotoaparát, což je základní aplikace, ne od třetí strany na což se vždy vymlouváte.
Takže uzavírám s velice špatnou zkušeností s czc.cz