Společnost


Městský dopravní podnik Opava, a.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79797Platba

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

29 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2024, před 29 dny

Viktorie Mathiasová

Znění stížnosti

V pondělí 9.12. jsem jela linkou 202 v 5:22 ráno z Ratibořské zastávky. Nešla platba kartou i přes to že jsem peníze na účtě měla, takže chyba nebyla na mé straně ale na na vaší. Zkoušeli jsme to 3x ale neslo to, tak me pani pustila dal. Samozrejme jsem se hned po vystoupeni divala na ucet a samozrejme ze jste mi strhly 60 kc misto 20 kc


Požadované řešení

Pozaduju o vraceni penez, za tuto vasi chybu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2024 08:57, před 29 dny

Ohledně stržených plateb z účtu spotřebitele za jízdenku by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Na společnost je možné se obrátit e-mailem na info@mdpo.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.