Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79807Nezastavení na zastávce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

28 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2024, před 29 dny

Karel Bělohradský

Znění stížnosti

Dne 11.12. 2024 ve 14:13 jsem čekal na zastávce Hostivice Litovice ve směru Hostivice Nádraží, když přijel autobus linky 347, tak se ani neobtěžoval přibrzdit a bez váhání projel. Netuším z jakého důvodu to řidič udělal vzhledem k tomu, že jsme na zastávce stáli dva a rozhodně jsme ani jeden nesignalizovali, aby řidič projel. Naopak jsme oba dva na řidiče mávali, aby zastavil. Pochopil bych, že by řidič přehlédl jednu osobu v černé bundě, když je tma, ale dvě osoby signalizující, aby zastavil ve dvě odpoledne, kdy se o žádné tmě nedá mluvit. Toto chování mi přijde až trapné. Prosím Vás tedy o informování, jak byla celá věc vyřešena a o její reálné řešení. Neplatím si lítačku za několik tisíc, aby mi autobus ani nezastavil.

Děkuji, Bělohradský


Požadované řešení

Vysvětlení řidiči, že by mohl zastavit na zastávce, pokud tam má cestující, kteří by mohli nastupovat do jeho autobusu. Případně finanční pokutu, třeba už to příšte neudělá.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2024 06:50, před 27 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.