Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:579
Z toho za letošní rok:58
Stále v řešení:88
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 73 stížnostech.

#79813Neuznání reklamace.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2024, před 4 měsíci

Jiří Velíšek

Znění stížnosti

Dobrý den, 4.12. pan M.K. obdržel balíček, který jsem mu odeslal přes společnost Zásilkovna.
Model Škoda Fabia byl zabalen v originálním polystyrenovém obalu a ještě vyložený bublinkovou folií.
Celý obal byl ještě zabalen min. třemi vrstvami bublinkové folie.
I přesto se model cestou poškodil, rozlámané 2 kola. Zásilka byla pojištěna na hodnotu 5000 kč.
Zcela zřejmě se zacházelo se zásilkou jak se nemá. Ale společnost reklamaci neuznala.
číslo požadavku reklamace Claim *** číslo požadavku ***, číslo zásilky ***

S příjemcem jsme v kontaktu a balíčků jsem mu už poslal více, vždy perfektně zabaleno a modely
bez poškození.

Nechci zaplatit celou pojistnou částku, ale pouze část, která by pokryla opravu modelu.

Předem děkuji za pomoc.


Produkt

Poškození modelu Abrex 1:18 Škoda Fabia R5


Požadované řešení

Uhrazení opravy modelu, který se při převozu poškodil špatným zacházením balíčku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2024 15:40, před 3 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2025 14:30, před měsícem

Dobrý den, pane Velíšku, kolegové z týmu reklamací váš případ několikrát opětovně prošetřili, nicméně bohužel nebylo prokázáno poškození během přepravy. V případě, že se během reklamačního řízení neprokáže, že poškození bylo způsobeno přepravou, bohužel reklamaci není možné uznat. Je to tak v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.2.2025 18:14, před měsícem


Jiří Velíšek

V žádném případě společnost Zásilkovna poškození zboží v balíčku neprošetřila,
to by musel někdo konkrétně zboží vidět a pak by uznal, že s balíčkem se zacházelo,
jak se nemá. Zodpovědná je osoba, která se chovala k balíčku, jak se nemá.
Napsat několikrát, že se reklamace prošetřila, je u této společnosti běžné, bohužel.
Člověk si zaplatí pojištění, a vlastně je to k ničemu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2025 14:38, před měsícem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Jestliže spotřebitel prokázal, že zboží zaslal nepoškozené a řádně zabalené, přičemž příjemci přišla zásilka poškozená, domníváme se, že muselo dojít k poškození během přepravy. Jestliže spotřebitel nesouhlasí s vyřízením reklamace může se obrátit na ČTÚ, jak uvádíme v závěru původního vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl uvést, zda této možnosti využije. V opačném případě budeme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.