Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dnes jsme vystupovali 3 dospěli a 6 dětí na zastávce Mostecká v čase mezi 11:10 a 11:30 z tramvaje číslo 4 s číslem 1824 (nevím přesně) s polepen krokodýla. Při výstupu začal řidič zavírat dveře po výstupu poloviny z nás a přivřel holčičku do dveří.
Tramvaj číslo 4, číslo vozu 1824
Omluva matce holčičky, v případě zdravotních následků domluva s matkou na řešení situace, domluva řidiči
|
Tweet |
Stěžovatel by měl společnost informovat ohledně chování řidiče a vzniklé újmy a zaměstnavatel by se měl každou takovou stížností zabývat a pokud se prokáže, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Dále lze učinit také oznámení Policii ČR.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.