Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79815Řidič přivřel dítě při výstupu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

26 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2024, před 26 dny

Zuzana Dočkalová

Znění stížnosti

Dnes jsme vystupovali 3 dospěli a 6 dětí na zastávce Mostecká v čase mezi 11:10 a 11:30 z tramvaje číslo 4 s číslem 1824 (nevím přesně) s polepen krokodýla. Při výstupu začal řidič zavírat dveře po výstupu poloviny z nás a přivřel holčičku do dveří.


Produkt

Tramvaj číslo 4, číslo vozu 1824


Požadované řešení

Omluva matce holčičky, v případě zdravotních následků domluva s matkou na řešení situace, domluva řidiči


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2024 07:06, před 25 dny

Stěžovatel by měl společnost informovat ohledně chování řidiče a vzniklé újmy a zaměstnavatel by se měl každou takovou stížností zabývat a pokud se prokáže, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Dále lze učinit také oznámení Policii ČR.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.