Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79823Služby ve vlaku společnosti RegioJet a.s.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2024, před měsícem

Dana Skýbová

Znění stížnosti

Dobrý den,
cestovala jsem v sobotu 7.12. 2024 (původní odjezd 9,45 hod.) RegioJetem z Ostravy do Brna, třída Lowcost. Byla to hrůza. To že měl vlak, vypravovaný z Bohumína 20 minut zpoždění bylo to nejmenší. Jeli jsme skupina 7 lidí, u lístků objednaných cca měsíc dopředu se dvakrát změnila sedadla, takže jsme nakonec seděli každý jinde. A to jsme měli ještě štěstí, protože po vlaku běhali jiní zmatení cestující, kteří měli svá místa obsazená (víc jich mělo stejná čísla sedadel).
WC ve vagóně bylo nefunkční. Ihned po nástupu jsme si objednali přes aplikaci jídlo a pití, které nám ale obsluha donesla až po cca 1,45 hod., těsně před Brnem. Nejenže se neomluvila, naopak se slečna chovala velmi neprofesionálně, mluvila s námi ve stylu "co bychom vlastně chtěli, když nejedeme v Business třídě"!


Požadované řešení

Asi ani nečekám řešení - dle sdělení ostatních cestujících ve vagónu je tento stav v RegioJetu běžný. Jen bych chtěla varovat ostatní cestující.
Já sama když budu muset cestovat vlakem tak si zvolím jinou společnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2024 09:18, před 29 dny

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.