Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79830Katastrofální přístup booking.com

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2024, před měsícem

Tomáš Pelikán

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 9.12.2024 jsme přes společnost booking.com zakoupili ubytování na Saychely. Bohužel poskytovatel ubytování s námi nekomunikuje.
Obrátili jsme se na zákaznickou podporu booking.com. Z té se nám dostává pouze odpovědi, že je to mrzí a že kontaktují ubytování. Opět bez výsledku.

Na zákaznické lince booking.com nás servisovala M.P. Údajně kvůli ochraně osobních údajů mi nemůže sdělit příjmení. Hovor měl být monitorován. Když jsem zažádal o záznam tohoto hovoru, sdělila mi že mi jej neposkytne a že na to nemám právo.

Vzhledem k tomu, že ubytování s námi nekomunikuje, žádali jsme storno tohoto ubytování s vrácením částky ve výši 100%. Booking.com nijak negarantuje přístup zprostředkovatelů a nemůže mi zaručit že vše proběhne v pořádku. Slečna/paní na lince se nechala slyšet, že problém bude booking řešit až v okamžiku, kdy nám v den příjezdu nebude ubytování poskytnuto.

Děkuji pokud se tímto problémem bude zabývat


Požadované řešení

Žádáme vrácení peněz za toto ubytování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2024 15:44, před 29 dny

Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel hotelu. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.

Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace.

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Gorazdova 24, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.