Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
dne 9.12.2024 jsme přes společnost booking.com zakoupili ubytování na Saychely. Bohužel poskytovatel ubytování s námi nekomunikuje.
Obrátili jsme se na zákaznickou podporu booking.com. Z té se nám dostává pouze odpovědi, že je to mrzí a že kontaktují ubytování. Opět bez výsledku.
Na zákaznické lince booking.com nás servisovala M.P. Údajně kvůli ochraně osobních údajů mi nemůže sdělit příjmení. Hovor měl být monitorován. Když jsem zažádal o záznam tohoto hovoru, sdělila mi že mi jej neposkytne a že na to nemám právo.
Vzhledem k tomu, že ubytování s námi nekomunikuje, žádali jsme storno tohoto ubytování s vrácením částky ve výši 100%. Booking.com nijak negarantuje přístup zprostředkovatelů a nemůže mi zaručit že vše proběhne v pořádku. Slečna/paní na lince se nechala slyšet, že problém bude booking řešit až v okamžiku, kdy nám v den příjezdu nebude ubytování poskytnuto.
Děkuji pokud se tímto problémem bude zabývat
Žádáme vrácení peněz za toto ubytování
|
Tweet |
Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel hotelu. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.
Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace.
Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Gorazdova 24, 120 00 Praha 2.