Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#79843Nedoručené zboží, rozbitý ZBox

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2024, před měsícem

Jana Ježková

Znění stížnosti

Do Z Boxu mi přišel balíček, Z Box se neotevřel, ihned jsem hlásila.Na lince jsem se dozvěděla, že technik na to má 7.dni.Nechapu hodinu po te byl u boxu kurýr. Ten přece box otvírá. Na lince sliby jak se ozvou. Jen vám řeknou musíte mít strpení. Druhý telefon po 10.dnech a ejhle na lince vlastně nic nevěděli, pak se spojili s kolegyní a zjistili, že je zapsáno v systému. A opět prosby o pochopení ,ale vyřešení problémů nula. Nikam vás neprepnou a mají naučené věty.Jinak odpovědět neumí. A samozřejmě se nikdo neozval ani po prvním ani podruhem telefonu


Produkt

Balíček doručováno do Z Boxu Dobřany Sokolovská


Požadované řešení

Řešení? Nebyli jste schopni vyřešit nic. Obrátila jsem se na společnost , která mě balíček posílala a ta se zachovala jako profesionál a balíček posílá znova a zdarma. Jen , aby ho vaše společnost vydala. A stížnost k vám podala za mě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2024 15:55, před 28 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.