Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
rád bych informoval, že Servis Direkt, jejich zámečnická firma mi naúčtovala skoro 95 tisíc za jejich práci. To bohužel nemůžu zaplatit a celkově jsem jim zaplatil jen polovinu, ale i to je moc. Rád bych žádal o pomoc ve vrácení peněz popřípadě jiného ukončení tohohle závazku. Jelikož došlo k psychickému nátlaku z jejich strany. Po samotném nátlaku jsem podepsal danou fakturu a musel jsem zaplatit polovinu částky. Svou chybu znám a jsem si vědom, že podpis znamenal souhlas s danou částkou, ale nejsem majitel bytu a všechno okolo dveří měli řešit s majitelem, což neudělali a napsali fakturu na mě. Měl jsem strach, že budou naléhat jiným způsobem.
Zámečnické práce
Rád bych došel k nějakému řešení, popřípadě snížení samotné částky, kde budou souhlasit obě strany.
|
Tweet |
Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.
Zkrácená strana může požadovat o zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.
V případě, že by prodávající nereagoval na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Servis Direkt 24 s.r.o., Křižíkova 180/28, 186 00 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.