Společnost


ProSpánek SE

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79846Obchod prodal vadný díl jakoby ze slevou, ale podle faktury žádná sleva neni

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2024, před 27 dny

SERGII LAVRISHKO

Znění stížnosti

Dobrý den,
Domluvili jsme v obchodě že udělají 30% slevu na vadu v levém roštu. S čím jsem souhlasil, ale ve faktuře ta sleva nebyla použita , takže jsem zaplatil za vadný rošt celou částku. Což je podvod ze strany odchodu. V příloze zasílám fotku faktury a stejnou cenu roštu vadného a vyráběného nového ( který v podstati měl taky vady kvality na to je jiná stížnost).


Produkt

Postel a jde o rostu


Požadované řešení

Použít tu slevu o které jsme domluvili v obchodě na ten vadný rošt. Hodnota slevy musela být 30%.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2024 15:56, před 22 dny

Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Zároveň v souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Jestliže se tedy společnost zavázala k tomu, že spotřebiteli poskytne na vadný rošt slevu, je povinna svůj závazek dodržet. V tomto případě společnost zavázal její zaměstnanec, který podle § 166 občanského zákoníku společnost zastupuje v rozsahu obvyklém vzhledem k zařazení nebo funkci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.