Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dnes 13.12.2024 v Berouně-OC Kraluv dvur- Plzeňská 474,jsem chtěla koupit peněženku,pokladní byla na pokladně (blíž u výlohy,věk okolo 50) ve 12:15hod.
Peněženka vysela na háku s cenovým označením 169,- a pokladní mi řekla že stojí 449,- ,že to bylo na špatném háku. Řekla jsem jí slušně že to chci za tu cenu 169,-.
Určitě mam právo to koupit za cenu podle cenového označení,kort když peněženku měla pokladní za kasou,kde sama přiznala,že to tam dala špatně ona.
Pracuji též ve velké firmě,kde si tuto musíme hlídat a jsme za to zodpovědné a když se nám stane že přehlédneme nebo zapomeneme určitě na zákazníka nezačneme být arogantní a drzé.
Nakonec mi paní pokladní řekla ať ODSTOUPIM,a peněženku mi neprodá.Slovo odstoupím zopakovala několikrát.
Nevěřícně jsem koukala,a tedy jsem se ohlédla za sebe,jestli za mnou stojí další zákazník ale nikdo tam nebyl.
Řešila jsem to i s paní vedoucí a ta mi řekla, jestli já jsem nezačala štěkat na paní pokladní jako první. Opravdu jsem nezačala,já jen chtěla cenu co u peněženky byla označena.
Dále mi řekla,že se k nim zákazníci chovají ošklive a neumím si to představit.
Ale ano umím si to představit pracuji přes 20let v podobném oboru, prošla jsem si několika marketingovém školení,jak se chovat k zákazníkům.
Vždy s úctou!!!!
Moc mě to zklamalo,protože k Vám chodím nakupovat velmi často.
Bohužel k Vám do obchodu v Berouně už nebudu chodit ani moje celá rodina.Nakupovaly jsme u vás komplet zimní,letní,sportovní sortiment.
Ale po tuté zkušenosti půjdu raději ke konkurenci.
S pozdravem
Palčekova
Chtěla bych aby se lidé k sobě chovali hezky a sleva by mě určitě potěšila.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.