Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes jedeme z Brno do Nového města na Moravě. Do Tišnova vše ok, teplo ve vlaku, ale v Tisnove...zpoždění ok, ale smrad z nafty?! Vždyť to lidi dýchají po celou dobu cesty a zima větší než venku, ukazuje nám to 5 stupňů. Platí se velká částka a za co, že bude mít člověk zdravotní potíže nebo onemocní?!
Takže budu předávat na krajskou hygienickou stanici tohle fakt ne.
S pozdravem
Břendová
Závady ve vlaku 14.12.24 z Tišnova do Nového města na Moravě v 7.33
Odstranit závady. Jaká by měla být kompenzace netuším, to že někdo onemocní, bude mít migrény apod je zahravani si s lidským zdravím.
|
Tweet |
Jestliže cestující není spokojen s garantovanou kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost České dráhy, a.s. Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.