Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:586
Z toho za letošní rok:65
Stále v řešení:84
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 79 stížnostech.

#79869Vratka kvůli nesprávné adrese která nešla opravit

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2024, před 4 měsíci

Jakub Hvizdos

Znění stížnosti

Měla mi dojít zásilka z aliexpressu, která šla přes zásilkovnu. Na trackingu jsem viděl, že přišla na depo 12.12 15:27, tak jsem si myslel že všechno v pohodě a že zítra bude u mně. 13.12 mi ráno v 7:14 přišla sms, že adresa je nepřesná, a že informace jak adresu opravit mám v emailové schránce, v emailu nic nebylo. Podíval jsem se do aplikace a zásilkovna ze záhadného důvodu (asi omyl) dala část názvu ulice na konec adresy (př. z 5.května, 123 udělali .května, 123 5) tak jsem podal kontaktní formulář s dotazem jak adresu teda mám opravit když jsem v mém emailu nic nedostal. Přišel jsem odpoledne domů, odpověd na formulář nikde, tak jsem se podíval na tracking a tam bylo že zásilka je vratka kvůli nepřesné adrese. Volal jsem na infolinku kde mi řekli, že email byl poslán odesílatelovi (číňan) a že ten mi ho měl přeposlat i když v té době mají noc a českému emailu určitě nerozumí. Takže mi dali ani ne 9 hodin na opravu adresy, kterou oni sami rozbily, která ani nebyla možná opravit bez emailu a než mi odpověděli na kontaktní formulář, byla zásilka vratka. Zboží už znova nelze objednat, inzerát z aliexpressu byl smazán, a i kdybych našel podobný produkt tak by do vánoc nestihl přijít. Četl jsem a mnoho dalších lidí mělo identický problém a nic nevyřešili, doufám že tady to bude jinak.


Požadované řešení

Zrušit vratku nebo kontaktovat odesílatele ať po získání zboží zpět ho odešle znova s jiným trasovacím číslem.A pro budoucnost dát možnost opravy adresy přímo v aplikaci, a prodloužit dobu kdy je možné adresu opravit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2024 16:18, před 4 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2025 16:39, před 3 měsíci

Dobrý den, adresu nám do systému zadává přímo odesílatel, my ji z naší strany neměníme. Pakliže je adresa nepřesná, odešleme příjemci na e-mail výzvu k opravě, případně pokud od odesílatele e-mail příjemce nemáme, zašleme výzvu jemu a ten by ji měl automaticky přeposlat. V případě, že adresa opravena není, bohužel nemáme jak zásilku doručit, a proto ji vrátíme odesílateli. Tento proces již nelze zvrátit. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.2.2025 18:28, před 3 měsíci


Jakub Hvizdos

U odesílatele byla adresa zadána přesně, ale i když tuto "nepřesnou" adresou zadám do jakýchkoliv map, tak my to moje bydliště najde. A proč je na opravu adresy méně než 10 hodin zatímco odesílatel má na vyzvednutí vratky neomezeno času? Jak je možné, že než mi odpovíte na kontaktní formulář o upřesnění adresy, který pošlu 2hodiny po poslání sms tak zásilku vrátíte? Máte udělaný pěkně špatný systém, který po několika letech pořád funguje stejně špatně a kdo ví jak dlouho takhle bude fungovat. Rád sem vás používal na vnitrozemní zásilky, ale timhle jste mě stratili

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2025 14:26, před 3 měsíci

Dobrý den, pokud nemáme přesnou adresu pro doručení, nemáme jak zásilku doručit, proto zásilku vrátíme odesílateli. Předtím ale poskytneme zákazníkovi několik hodin na změnu, aby o zásilku nepřišel. Co se týče kontaktního formuláře, může se stát, že kolegové řeší větší počet požadavků a odpověď tak může chvíli trvat. Nejpozději by kolegové měli na formulář reagovat do 3 pracovních dnů. V urgentnějších případech se doporučujeme obrátit na zákaznickou linku (+420 216 216 516), která je k dispozici každý pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Kolegové vám budou schopni pomoci obratem. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.2.2025 14:28, před 3 měsíci


Jakub Hvizdos

A jak to potom funguje pokuď zásilku převezmete o víkendech nebo mimo pracovní dobu? Potom zákazník o zásilku prostě přijde ať se mu to líbí nebo ne, nebo co?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.2.2025 16:43, před 3 měsíci

Dobrý den, jak to myslíte? Zásilky doručujeme rovněž během pracovních dnů, aby nás zákazníci mohli kontaktovat, navíc v období předvánoční sezóny byli operátoři k dispozici i v sobotu. Informace o tom, že máme k dispozici nepřesnou adresu a čekáme na opravu, jsme zveřejnili například v trasování zásilky již 25. 11. 2024: https://tracking.app.packeta.com/cs/Z%20426%208496%20646. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.2.2025 16:51, před 3 měsíci


Jakub Hvizdos

No z toho co jsem pochopil, tak 24hodin od převzetí do přepravy je zásilka vrácena pokud neni adresa opravena, tak co má člověk dělat když zásilka je převzata přes víkend kdy operátoři nepracují? Pro příště když teda uvidím že se balík nějákou smůlou zase doručuje přes vás musím hnedka volat na infolinku a tam mně adresu nechají opravit?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.2.2025 13:06, před 2 měsíci

Dobrý den, Jakube, věříme, že příště už bude adresa vyplněna správně a nic takového nebude potřeba. A pokud byste přece jen chtěl mít jistotu, neváhejte se na naši zákaznickou linku obrátit, od toho tady jsme. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.