Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#79869Vratka kvůli nesprávné adrese která nešla opravit

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2024, před měsícem

Jakub Hvizdos

Znění stížnosti

Měla mi dojít zásilka z aliexpressu, která šla přes zásilkovnu. Na trackingu jsem viděl, že přišla na depo 12.12 15:27, tak jsem si myslel že všechno v pohodě a že zítra bude u mně. 13.12 mi ráno v 7:14 přišla sms, že adresa je nepřesná, a že informace jak adresu opravit mám v emailové schránce, v emailu nic nebylo. Podíval jsem se do aplikace a zásilkovna ze záhadného důvodu (asi omyl) dala část názvu ulice na konec adresy (př. z 5.května, 123 udělali .května, 123 5) tak jsem podal kontaktní formulář s dotazem jak adresu teda mám opravit když jsem v mém emailu nic nedostal. Přišel jsem odpoledne domů, odpověd na formulář nikde, tak jsem se podíval na tracking a tam bylo že zásilka je vratka kvůli nepřesné adrese. Volal jsem na infolinku kde mi řekli, že email byl poslán odesílatelovi (číňan) a že ten mi ho měl přeposlat i když v té době mají noc a českému emailu určitě nerozumí. Takže mi dali ani ne 9 hodin na opravu adresy, kterou oni sami rozbily, která ani nebyla možná opravit bez emailu a než mi odpověděli na kontaktní formulář, byla zásilka vratka. Zboží už znova nelze objednat, inzerát z aliexpressu byl smazán, a i kdybych našel podobný produkt tak by do vánoc nestihl přijít. Četl jsem a mnoho dalších lidí mělo identický problém a nic nevyřešili, doufám že tady to bude jinak.


Požadované řešení

Zrušit vratku nebo kontaktovat odesílatele ať po získání zboží zpět ho odešle znova s jiným trasovacím číslem.A pro budoucnost dát možnost opravy adresy přímo v aplikaci, a prodloužit dobu kdy je možné adresu opravit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2024 16:18, před 28 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.